کد خبر 1614006
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

 

آیا می‌دانستید قیمت آهن آلات درب کارخانه نسبت به بازار کمتر است؟ در زمان خرید محصولات آهنی نظیر تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق، مفتول، ناودانی، نبشی و ... اطلاع از قیمت فعلی آهن آلات اهمیت زیادی دارد، چرا که قیمت آهن امروز یا به عبارتی تعرفه خرید محصولات آهنی به صورت لحظه ای تغییر پیدا می‌کند.
همچنین نرخ خرید آهن در هر مرکز خرید با مرکز خرید دیگر متفاوت است. با آگاهی از این موضوع بسیاری از خریداران با استراتژی‌های دقیق به دنبال ثبت سفارش مقرون به صرفه و ارزان هستند.

برای مثال افراد زیادی با ثبت سفارش در تناژ بالا (وزن زیاد) تخفیف خوبی از فروشنده می‌گیرند. یا مثلا عده‌ای در زمان ارائه تخفیفات ویژه اقدام به ثبت سفارش می‌کنند. اما یک راهکار مناسب تمرکز روی قیمت آهن درب کارخانه است.
در واقع قیمت آهن کارخانه نسبت به بازار پایین تر می‌باشد؛ بنابراین برخی از افراد کاربلد و حرفه‌ای با ثبت سفارش مستقیم (خرید مستقیم و بی واسطه) از بازار در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند. در ادامه به شما آموزش می‌دهیم چگونه با مراجعه به سایت امروز آهن سفارش خود را به صورت مستقیم ثبت کنید.

بررسی قیمت آهن آلات درب کارخانه (نرخ فعلی)

همانطور که گفتیم، سایت امروز آهن یک مرجع مناسب جهت ثبت سفارش مستقیم انواع آهن آلات است. با توجه به امکان خرید بی واسطه و مستقیم از این سایت، بنابراین می‌توان ادعا کرد محصولات امروز اهن با قیمت آهن درب کارخانه تفاوت چندانی ندارد.


بنابراین اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که قیمت آهن در بازار امروز چند است، توصیه ما این می‌باشد که قیمت محصول یا محصولات مدنظر خود را از سایت امروز آهن استعلام بگیرید تا همیشه به روزترین و مناسب‌ترین قیمت دست شما باشد. 

قیمت تیرآهن درب کارخانه

تیرآهن با ابعاد 12 الی 32 در سایت امروز آهن موجود است. هر شاخه تیرآهن با توجه به سایز با قیمت 3.955.000 تومان الی 16.50.000 تومان خرید و فروش می‌شود.

در جدول زیر قیمت دلاری برخی از تیراهن های پرفروش را مشاهده می‌کنید.

قیمت تیرآهن شاخه ای:

محصول تیرآهن

قیمت (دلار)

تیرآهن 12

68.2

تیرآهن 20

155

تیرآهن 32

276.7

قیمت میلگرد امروز کارخانه

کاربرد گسترده میلگرد، باعث شده در میان قیمت آهن کارخانه، قیمت میلگرد اهمیت زیادی داشته باشد. میلگرد در سایزبندی 8 الی 25 در سایت امروز آهن قابل خریداری است که قیمت هر کیلو از آن در بازه 26 الی 27 هزار تومان قرار دارد.

برخی از پرفروش ترین میلگردهای بازار به قیمت دلار به شرح زیر می‌باشند.

قیمت میلگرد کیلویی:

محصول میلگرد

قیمت (دلار)

میلگرد 8

0.46

میلگرد 14

0.45

میلگرد 16

0.45

قیمت پروفیل آهن کارخانه

از جمله محصولات مهم در زمان بررسی قیمت آهن آلات درب کارخانه پروفیل است. شما می‌توانید پروفیل‌هایی با ابعاد مختلف در سایت امروز اهن پیدا کنید. قیمت این پروفیل ها از شاخه‌ای 270 هزار تومان تا شاخه ای 2 میلیون 675 هزار تومان متفاوت است.

از جمله رایج ترین میلگردهای بازار آهن به همراه قیمتشان در جدول قرار گرفته‌اند.

قیمت پروفیل شاخه ای:

محصول پروفیل

قیمت (دلار)

قوطی 2*2

6.4

قوطی 4*4

12.8

قوطی 4*8

19.5

قیمت کارخانه ورق آهن کیلویی

ورق آهن از جمله محصولاتی است که مشتریان خاص خود را دارد. در سایت امروز اهن ورق آهن در سایزهای مختلف قابل خریداری است. در حال حاضر قیمت هر کیلو ورق حدود 42 الی 44 هزار تومان می‌باشد.

قیمت دلاری برخی از ورق‌های موجود در امروز آهن را مشاهده می‌کنید.

قیمت ورق آهن کیلویی:

محصول ورق

قیمت (دلار)

ورق سیاه 2

0.75

ورق سیاه 4

0.73

ورق سیاه 10

0.74

قیمت روز مفتول (کیلویی، شاخه‌ای) امروز درب کارخانه

یکی دیگر از محصولات مهم در زمان بررسی قیمت آهن درب کارخانه سیم مفتول است. انواع سیم مفتول گالوانیزه، مسوار و آرماتوربندی در ابعاد مختلف توسط امروز اهن به فروش می‌رسد.

از پرفروش ترین سیم مفتول های بازار می‌توان موارد زیر را نام برد.

قیمت مفتول کیلویی

محصول

قیمت (دلار)

مفتول آرماتوربندی 1.5

0.52

مفتول گالوانیزه 2

0.68

مفتول مسوار 2

0.66

قیمت ناودانی امروز مستقیم از کارخانه

ناودانی در سایزبندی 6.5 الی 20 توسط امروز اهن عرضه می‌شود. هر کیلو ناودانی قیمتی معادل 39 هزار تومان الی 41 هزار تومان دارد.

لیست زیر برخی از انواع ناودانی پرتقاضا را مشاهده می‌کنید.

قیمت ناودانی کیلویی:

محصول ناودانی

قیمت (دلار)

ناودانی 6.5

0.52

ناودانی 12

0.52

ناودانی 18

0.49

قیمت نبشی روز به نرخ کارخانه

در نهایت نبشی هم جزو محصولات آهنی امروز اهن است که در سایزهای 3 الی 12 موجود است. این محصول به صورت شاخه ای خرید و فروش می‌شود و قیمت کیلویی آن حدود 29 هزار تومان است.

برخی از نبشی های پرفروش امروز آهن را به قیمت دلار در جدول آورده ایم.

قیمت نبشی کیلویی:

محصول نبشی

قیمت (دلار)

نبشی 4

0.50

نبشی 8

0.50

نبشی 10

0.50

بررسی قیمت آهن کارخانه به صورت کیلویی

به طور کلی قیمت آهن آلات درب کارخانه نسبت به بازار کمتر است. دلیل پایین بودن تعرفه آهن درب کارخانه نسبت به بازار به عوامل متعددی بازمی‌گردد.

از مهمترین عوامل این مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم پرداخت هزینه‌های اضافی حمل و نقل
  • عدم پرداخت هزینه های انبارداری
  • کوتاه شدن دست دلالان از بازار آهن
  • حذف هزینه های واسطه گری مراکز فروش

تمام این موارد ارزان بودن قیمت آهن درب کارخانه را توجیه می‌کند؛ بنابراین خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید.

بهترین روش خرید آهن به قیمت کارخانه

گفتن ثبت سفارش محصولات اهنی با قیمت آهن کارخانه آسان است، اما مشکلات متعددی در این زمینه وجود دارد. برای مثال اکثر کارخانه جات سفارش مشتریان عادی، خصوصا در تناژ پایین را قبول نمی‌کنند. بنابراین شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه باید آهن را با قیمت کارخانه خریداری نمود؟

.

امروز آهن، یکی از اصلی‌ترین ملزومات ساختمانی و صنعتی محسوب می‌شود.

خرید مستقیم آهن آلات مانند پروفیل، لوله، توری مش، میلگرد و سایر محصولات فولادی از کارخانه به کاهش هزینه نهایی ساخت و ساز و تولید منجر خواهد شد.


جهت خرید آهن به قیمت کارخانه باید به یک دفتر فروش معتبر و باکیفیت مراجعه کنید. پاسخ این سوال را قبلا داده‌ایم، شما می‌توانید با ثبت سفارش از طریق امروز آهن، قیمت خرید محصولات خود را تا حد زیادی کاهش دهید. به همین سادگی!

استعلام قیمت آهن درب کارخانه از امروز آهن

اگر می‌خواهید بدانید قیمت آهن آلات درب کارخانه چقدر است، هیچ مرجعی بهتر از امروز اهن نخواهد بود. امروز آهن با موجود کردن کلیه محصولات آهنی، یک مرجع بزرگ فروش انواع آهن به صورت کیلویی و شاخه در ایران است که امکان خرید مستقیم بدون واسطه را فراهم می‌کند.
این روش ضمن کاهش قیمت آهن کارخانه می‌تواند باعث رسیدن محصول باکیفیت به دست مشتری شود. تمام این موارد دلیل بر این است که ما به شما گوشزد کنیم، چه برای خرید آنلاین آهن چه برای استعلام قیمت فعلی آهن، حتما از امروز اهن کمک بگیرید.

برچسب ها : افزایش قیمت آهن,قیمت,امروزآهن

برچسب‌ها