کد خبر 1615561
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اگر در میان اشرافیت غربگرا و مدعیان اعتدال و اصلاحات، مدیر توانمندی، ولو با یک دهم توانمندی های دکتر محمد باقر قالیباف بود، از او مجسمه امیر کبیر زمان می ساختند.

اگر مدیر نظریه پردازی با یک دهم دقت و درایت و تقوای دکتر سعید جلیلی در آن اردوگاه بود، او را تا عرش بالا می بردند و عنوان حکیم و علامه و دیپلمات عزتمند به وی می دادند.

اگر مدیری امانتدار و صاحب بیان رسا داشتند که یک دهم دکتر علیرضا زاکانی کفایت داشته باشد، به او لقب شهریار شهرداران می دادند.

اما از جبهه شترگاو پلنگی غربگرا، هرگز مدیران صاحب کفایت و اندیشه ای مانند قالیباف و جلیلی و زاکانی پدید نمی آید. بنابراین تصور می کنند که باید از سر حسادت و با غیظ تمام، از خجالت شان در بیایند؛

چرا که سقف مدیر پروری و مدیر آوری شان، نهایاتا: حسن روحانی و عباس آخوندی و جواد ظریف و محمد باقر نوبخت و اسحاق جهانگیری و محمد علی نجفی و پیروز حناچی و صفدر حسینی و حسین فریدون و نظائر آنهاست.

گماشتگان و تروریست های رسانه ای اشرافیت غربگرا، در حالی برای تحریف و تخریب، زندگی شخصی یا شخصیت نامزد های انقلابی را شخم می زنند - و هیچ حریم شخصی و اخلاقی و انصاف و صداقت را رعایت نمی کنند- که پیش از این ثابت کرده اند نه حتی با همسر کشی مشکل دارند، نه با اخذ تابعیت غرب و واگذاری منابع اقتدار ملی به دشمن، نه با مفسدان اقتصادی دانه درشتی که از آنها در برابر دستگاه قضایی دفاع، و حتی اعلام جنگ کردند.

بله قالیباف و جلیلی و زاکانی، معصوم نیستند و می توان نقدشان کرد.

اما هر کدام آنها، هزار بار شرف دارند بر مدیرانی که مبنای سیاست بازی و تبلیغات انتخاباتی شان، "نمی شود، نمی توانیم، مسکن مهر و خودکفایی گندم مزخرف است، پالایشگاه سازی کثافت سازی است، باید مدیر از خارج بیاوریم، ما کشور بدبختی هستیم، آمریکا کدخداست و بدون کدخدا نمی شود زیست"، است؛ و کارنامه شان: بالاترین رکورد تورم، بیشترین بدهی و کسری بودجه انباشته، خزانه خالی، تعطیلی پیشران های پیشرفت و تولید قدرت، خلع اقتدار ملی و وابسته گرایی و ابراز احتیاج و التماس نسبت به قسم خورده ترین دشمنان ملت ایران.