کد خبر 1621528
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

شما در این مقاله با بهترین و پر فروش ترین برند موتور برق(لانسین سفارش آلمان، هواسدان) آشنا می شوید برای مشاهده پرفروش ترین برند های موتور برق به این صفحه مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس های درج شده تماس بگیرید. موتور برق دات کام نمایندگی رسمی موتور برق در سراسر کشور .

شماره تماس: 09120788496 شماره تماس :09130673930

در دنیای امروزی برق جز مهمترین بخش های زندگی می باشد. بدون برق خیلی از کارها را نمی توان انجام داد و خیلی از وسایل از کار افتاده می شوند. اما اگر برق نداشته باشیم چکار می توانیم انجام دهیم؟ چگونه می شود بدون برق از وسایل الکترونیکی استفاده کنیم؟ موتور برق چیست؟ در این مقاله تمامی این موضوعات را بررسی خواهیم کرد.

موتور برق چیست؟

موتور برق یا ژنراتور به وسیله ای می گویند که انرژی مکانیکی ورودی را به وسیله موتور آن به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند و برق تولید می شود. این انرژی تولیدی مکانیکی با مصرف سوخت بنزین، گازوئیل یا گاز به دست می آید. به عبارت ساده تر موتور برق دستگاهی است که با مصرف سوخت (بنزینی، گازسوز یاد دیزلی) برق تولید می‌کند.

بهترین برند های موتور برق

برند های مختلفی در بازار موتور برق وجود دارند و هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اما کدام برند ها در بازار موتور برق پیشتاز هستند؟

لانسین

کمپانی لانسین برترین برند بازار ایران و جهان می باشد. از ویژگی های محصولات کمپانی لانسین می توان به کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب، 2 سال گارانتی،10 سال خدمات پس از فروش، لایسنس های جهانی، سفارش اروپا و تنوع زیاد در محصولات خود اشاره کرد.

موتور برق های لانسین دارای لایسنس های معتبر اروپا می باشند و سفارش کشور آلمان هستند. موتور برق های لانسین دارای تنوع زیادی در محصولات خود هستند. موتور برق های این کمپانی در مدل هایی نظیر سایلنت، اینورتر، تک فاز، سه فاز تولید می شوند.

  • دارای لایسنس های معتبر اروپا
  • سفارش اروپا
  • سیم پیچ صد در صد مس
  • کیفیت ساخت بالا
  • 2 سال گارانتی
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب

هواسدان

هواسدان نیز یکی از برترین کمپانی های تولیدکننده موتور برق می باشد. محصولات برند هوسدان دارای تکنولوژی های روز دنیا نظیر سیستمم تنظیم و تثبیت ولتاژ (AVR ( و سیستم اتصال خودکار ( (ATS می باشد. محصولات کمپانی هوسدان دارای کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب می باشند. محصولات برند هواسدان دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

  • برند جهانی
  • سیم پیچ صد در صد مس
  • کیفیت ساخت بالا
  • 1 سال گارانتی
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • تکنولوژی های روز دنیا

چند نوع موتور برق داریم؟

به طور کل موتور برق بر اساس سوخت آن دسته بندی می شود.

موتور برق بنزینی

موتور برق دیزلی یا گازوئیل

موتور برق گازسوز

ویژگی های یک موتور برق با کیفیت

برای خرید یک موتور برق با کیفیت باید به نکاتی توجه داشته باشید که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

برند: برند موتور برق نیز یکی مهم ترین عوامل تاثیر گذار در خرید موتور برق می باشد. شما می توانید با انتخاب یک برند مناسب که دارای کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد بهترین انتخاب را داشته باشید.

توان: موتور برق ها در توان های مختلفی تولید می شوند و هر توان برای هر فعالیت مناسب می باشند. بسته به نیاز شما باید توان موتور برق خود را انتخاب نمایید.

قیمت: قیمت موتور برق نیز یکی دیگر از عوامل مهم برای انتخاب آن است. بسته به بودجه شما باید موتور برق خود را انتخاب کنید.

گارانتی: گارانتی نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب هر محصولی است. محصولاتی که دارای گارانتی های معتبر هستند با خیال راحت تر توسط مشتریان انتخاب می شوند.

برچسب‌ها