نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و عضو فعلی کنست این رژیم به انجام عملیات ترور اسماعیل هنیه توسط عوامل این رژیم اذعان کرد.

سرویس جهان مشرق - آویگدور لیبرمن، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با خبرنگار اخبار ۱۳ رژیم صهیونیستی، به ترور اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیوینیستی اشاره میکند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی سخنان آویگدور لیبرمن در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده که در آن گفته است: اگر من وزیر جنگ باشم، به اسماعیل هنیه میگویم ۴۸ ساعت وقت دارید که اسرا و اجساد را برگردانید یا شما خواهید مرد.

رادیو ارتش اسرائیل سپس اظهارات لیبرمن را در رابطه با ترور هنیه و جنگ غزه منتشر میکند که در مصاحبه با خبرنگار شبکه ۱۳ میگوید: ما این کار را (ترور هنیه) خیلی دیر انجام دادیم، اگر آنچه را که من قبلا در سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ گفته بودم، انجام داده بودیم، در هفت اکتبر ۲۰۲۳ آن شکست بزرگ را متحمل نمی شدیم.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: ۸ سال پس از آنکه لیبرمن ادعا کرد هنیه را طی ۴۸ ساعت تررو میکند، او در مصاحبه اخیر خود با خبرنگار شبکه ۱۳ گفت: ما این کار را خیلی دیر انجام دادیم، ‌ اگر درخواست‌های من زودتر انجام می‌شد، ۷ اکتبر رخ نمی داد

 لیبرمن در توییتی دیگر به این مسئله صراحتا اشاره میکند که قبلا قصد ترور اسماعیل هنیه را داشته است، اما در آن زمان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جلوی او را گرفته است.

لیبرمن: کسی که در دوران وزارت من از ترور اسماعیل هنیه در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ جلوگیری کرد، همان کسی است که در تاریخ هفتم اکتبر ۲۰۲۳، بزرگ ترین شکست تاریخ اسرائیل را رقم زد