کد خبر 1631657
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

ارتش رژیم صهیونیستی در انتظار پاسخ ایران و حزب الله همچنان در سطح بالایی از آماده باش قرار دارد.

سرویس جهان مشرق - پس از وعده انتقام قطعی ایران و حزب الله لبنان در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و فرمانده حزب الله لبنان در بیروت، ارتش رژیم صهیوینستی در بالاترین سطح آماده باش قرار گرفته است. تصاویر منتشر شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی نشان میدهد که وضعیت اضطرار و ترس شبانه روزی نظامیان این رژیم از حملات حزب الله و ایران در سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد.

«یونو یاهاو» شهردار حیفا اعتراف کرد که به دلیل اضطراب نمی‌تواند بخوابد. او ۸۰ ساله است و در جنگ ۱۳۸۵ هم شهردار بود. وی گفت: «من از آنچه در حال رخ دادن است احساس ناراحتی می‌کنم. حیفا شهر صلح است و این، درگیری فعلی را دردناک‌تر می‌کند.»

بن کاسبیت، خبرنگار و کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیوینیستی میگوید: ایران به دنبال حمله به اسرائیل یا اشغال یا تخریب آن نیست، بلکه می‌خواهد آن را با گروه‌های مسلح محاصره کند و آن را به صورت تدریجی تخریب کند تا ساکنان صهیونیست، آن را ترک کنند. تجزیه جامعه صهیونیستی و اقتصاد فروپاشیده نیز در این زمینه به کمک ایران می‌آید. این خبرنگار صهیونیست در پایان تصریح می کند که استمرار اوضاع کنونی به معنی پیروزی ایران است.

برچسب‌ها