آماده باش حداکثری در سرزمین های اشغالی، صهیونیست‌ها ساکن در فلسطین اشغالی را به ستوه آورده است.

سرویس جهان مشرق - عیدن ماراش، کارشناس صهیونیست در واکنش به وضعیت فعلی سرزمین های اشغالی که از وحشت پاسخ ایران در موجی از اضطراب و ترس فرو رفته است، به این مسئله اشاره میکند که با این شرایط، ایران قبل از حمله به رژیم صهیونیستی نیز پیروز این جنگ شده است.

این کارشناس صهیونیست در یادداشتی نوشت:

پس از ترور مقامات ارشد حماس و حزب الله در تهران و بیروت، اکنون مدت زیادی است که منتظر " حمله" ایران و سازمان‌های وابسته به آن هستیم این واقعیت که ما مانند یک کشور نابسامان منتظریم تا دولت ها و سازمان های نظامی تصمیم بگیرند که به ما حمله کنند و ما هیچ کاری انجام ندهیم، من را بسیار به خشم می آورد.

همین چند روز پیش دو پهپاد که رهگیری نشده بودند در منطقه نهاریا و اطراف آن اصابت کردند و خسارات جدی برجای گذاشتند. وضعیتی که ده ماه است در جبهه شمالی به روالی عادی تبدیل شده است.

عیدن ماراش، کارشناس صهیونیست:
از انتظار کشیدن برای حمله ایران به ستوه آمدیم

ایالات متحده با رفتار خود ما را دلسرد می کند، سخنرانی‌های سید حسن نصرالله در شبکه‌های رسانه‌ای ما مدام جلوی چشمانمان است که در آنها درباره این صحبت میکند که چقدر اسرائیل بهم ریخته است و اینکه در ساعت و زمان مناسب اقدام به ضربه و پاسخ خواهیم کرد.

سخنگوی ارتش اسراییل در اخبار صبح فقط اعلام می کند که "هیچ تغییری در دستورالعمل های امروز برای وضعیت اضطراری وجود ندارد" زیرا فکر می کند با این حرف ما را آرام میکند. اجازه دهید یک چیزی را به سخنگوی ارتش اسرائیل تکرار کنم: اظهارات توخالی شما به هیچ وجه من را آرام نمیکند. فقط بیشتر اذیتم میکند. توصیه می کنم قبل از روی آنتن رفتن چند بار فکر کنید زیرا شهروندانی مثل من هستند که در این چند روز، نیازی به اظهارات عجیب و غریب مانند اظهارات شما ندارند.

گفتن این حرف ناخوشایند است، اما ایران قبلاً در این جنگ پیروز شده است. بله او موفق شد و حتی قبل از شلیک موشک یا حتی پرتاب یک پهپاد به داخل خاک اسرائیل نتیجه مطلوب را بدست آورد و هنوز هم در به وحشت انداختن ما موفق عمل میکند.

امثال من این روزها قبل از خروج از خانه، از نگرانی بابت حملات ایران و حزب الله مدام به موضوعات مختلف فکر میکنند. آیا جلسات امروز لغو میشود؟ آیا تمام برنامه های امروز تغییر می کند؟ و خیلی چیزهای دیگر.

ما یک ستاد کل و یک رده سیاسی داریم که احتمالاً منتظر حملات ایران همراه هستند. واضح است که ایران برای حمله به اسرائیل عجله نخواهد کرد زیرا این وضعیت برای او ایده آل است. او کل اسرائیل را به وحشت انداخته و از تماشای آن لذت می برد.