کد خبر 1633552
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

تصادف دو دستگاه خودروی سواری در دامغان ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، استان سمنان در مسیر بین‌المللی تهران-مشهد قرار دارد و این محور یکی از جاده‌های پرترافیک کشور است. همچنین با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، ترافیک در این محور بسیار افزایش یافته و در این روزها شاهد افزایش اخبار مرتبط با تصادفات خودروها در این مسیر بین‌المللی هستیم.

آخرین این خبرها مربوط به تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو د ر دامغان بود که 11 نفر را مصدوم کرد. بر اساس استانداردها، مجمو ع ظرفیت این دو خودرو 9 نفر است.

پژمان قراییان، مدیر حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تأیید این خبر گفت: این حادثه در ساعت 13 و 4 دقیقه ظهر امروز در کیلومتر 5 محور دامغان به شاهرود و در دور برگردان روستای طاق شهرستان دامغان رخ داده است.

وی تعداد مصدومان این سانحه را 11 نفر ذکر کرد و تصریح کرد: از این تعداد 9 نفر به بیمارستان منتقل شده و نیز به دلیل دو نفر عدم همکاری، پس از اخذ رضایت کتبی و انجام درمان‌های اولیه ترخیص شدند.

مدیر حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به اعزام چهار دستگاه آمبولانس به این حادثه تصریح کرد: از این تعداد، سه دستگاه آمبولانس متعلق به اورژانس 115 و یک دستگاه آمبولانس نیز مرتبط با جمعیت هلال احمر بود که به محل حادثه اعزام شدند.