نماینده ممسنی در مجلس شورای اسلامی پاکنژاد را فردی با شناخت کامل از صنعت نفت دانست و گفت: پاک‌نژاد می‌تواند با مدیریتش ظرفیت تولید را ارتقا دهد و خسارات را جبران کند.

به گزارش مشرق، امید نصیبی در جلسه علنی نوبت عصر امروز و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم به عنوان موافق محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت گفت: امروز ۷۰ درصد اقتصاد کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نفت مربوط است و صنعت نفت به عنوان پشتیبان اقتصاد محسوب می‌شود. لذا باید فردی با شناخت کامل برای صنعت نفت انتخاب شود.

وی افزود: وزارت نفت وزارتخانه تخصصی است که به افراد با تجربه احتیاج دارد. کسی که سال‌های طولانی مدارج مدیریتی در این وزارتخانه طی کرده و به حوزه ماموریتی خود بخصوص در شرایط تحریم آگاه باشد؛ پاک‌نژاد فردی متخصص با شناخت محیطی و مدیریتی در صنعت نفت است که می‌تواند ظرفیت تولید را ارتقا بخشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: پاک‌نژاد در حوزه‌های مختلف کار کرده و آشنا به موضوع ظرفیت‌های میادین نفتی و گازی بخصوص میادین مشترک است که ان‌شاءالله با حضور او شاهد ارتقا صنعت نفت باشیم.

نصیبی با بیان اینکه کارکنان حوزه نفت از وزارت پاک‌نژاد استقبال کردند، گفت: در وضعیت کنونی معضلات و مشکلاتی پیش‌روی صنعت نفت است که به تجربه و دانش احتیاج دارد. پاک‌نژاد فردی متخصص و متعهد بوده که می‌تواند خسارات را جبران کند.

این نماینده مجلس افزود:‌ آقای پاک‌نژاد با فساد مبارزه می‌کند. او اعلام کرده که در مدیریتش استقلال و مدیریت دارد و ان‌شاءالله شاهد تعامل مفید و موثر با مجلس باشیم.

وی افزود: در کشور پتروشیمی‌هایی عمدتا ۲۰ سال در زمین مانده و جوانان چشم‌انتظار اقدام عاجل هستند تا برخی مشکلات حل شوند.

وی خواستار انجام مسئولیت‌های اجتماعی از سوی وزارت نفت در شهرستان‌های نفت‌خیز در سایر استان‌ها شد و گفت: متاسفانه هر روز شاهد خبرهای ناخوشایند در عزل و نصب‌ها هستیم که ان‌شاءالله با مدیریت آقای پاک‌نژاد این مسائل بهبود پیدا کند.

نصیبی در پایان از نمایندگان مجلس خواست که به پاک‌نژاد رای دهند تا شاهد تحویل اساسی باشیم.