کد خبر 1637915
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

افشین نوروزی کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز، در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تصویری بسیار نازیبا از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، شکست در برابر رقیب جوان به جای آنکه انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر باشد، باعث بروز واکنشی غیر ورزشی و دور از شأن یک قهرمان شد.

انتظار می رفت افشین نوروزی به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی و یک بازیکن قدیمی و با تجربه با ۳۹ سال سن، بعد از شکست، بنیامین فرجی حریف جوان ۱۴ ساله و شایسته خود را در آغوش می گرفت، به وی تبریک می گفت و برایش در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می کرد تا از این طریق روحیه پهلوانی خود را به نمایش بگذارد.

لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین و اقدام به فحاشی، اعمالی است که نه تنها از نظر اخلاقی مذموم است، بلکه وجهه ورزش ایران را نیز خدشه‌دار می‌کند.

رفتار افشین نوروزی این پرسش جدی را مطرح می کند که آیا قهرمانان ما توانایی کنترل احساسات خود در شرایط سخت را دارند یا خیر ؟

ورزش به ویژه در سطح قهرمانی، تنها به معنای کسب پیروزی نیست، بلکه فرصتی است برای نمایش روحیه پهلوانی، احترام به حریف و رعایت اصول اخلاقی.

رفتار افشین نوروزی، تمامی این ارزش‌ها را زیر پا گذاشت.

از فدراسیون تنیس روی میز انتظار می‌رود که با این رفتار برخوردی قاطع داشته باشد و به این موضوع به عنوان یک مسأله جدی ورود کند.

منبع: فارس