معاون احزاب شانا با بیان این که نیروهای انقلابی با حفظ مواضع خود از دولت چهاردهم حمایت می کنند، گفت: تا زمانی که این دولت در راستای منویات رهبر انقلاب و نظام باشد از آن حمایت خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، عبدالحسین روح‌الامینی شامگاه دوشنبه در همایش نیروهای انقلابی مازندران در دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: شرایط کشور به گونه ای است که باید از دولت چهاردهم در جهت برون رفت از مشکلات حمایت کرد.

وی گفت: نیروهای انقلابی تحت هیچ شرایطی نباید جلوتر یا عقب تر از رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و رهبر انقلاب هم از دولت چهاردهم حمایت کردند.

روح الامینی با اشاره به این که دولت پزشکیان همانند دولت خاتمی و روحانی نیست، افزود: دولت چهاردم شعار وفاق ملی را مطرح کرد و باید به این دولت فرصت داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران انتخابات شرایط کشور رقابتی است و نباید در حال حاضر در همان فضا بمانیم بلکه رفاقت باید حاکم شود.

وی با بیان این مطلب که دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور در این مدت کوتاه چند کار مهم انجام داد، یادآور شد: پرداخت مطالبات گندم کاران و برخی از بدهی‌ها از جمله اقدامات موثر دولت چهاردهم بود.

معاون احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تأکید کرد: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی نیروهای انقلابی اصل امر به معروف را در دستور کار خود قرار خواهند داد و در عین حال از دولت حمایت می کنند.

روح الامینی تصریح کرد: با توجه به کسری بودجه موجود همه باید کمک کنیم تا دولت بتواند مشکلات پیش روی مردم را گره گشایی کند.