کد خبر 1641052
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

رئیس شورای شهر تهران به استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها و تاکسی های برقی برای داشتن هوای پاک در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و یکمین جلسه شورای شهر درباره دستوران جلسه گفت: با توجه به لزوم داشتن سند و قانون از رئیس سردفتران خواسته شد تا در این محل حضور داشته و پس از آن حسابرسی داریم و در نهایت درباغ باغ بودن یا نبودن

وی درباره ترافیک سنگین تهران در روزهای اخیر گفت: این مسئله کاملا آشکار است ئ تمامی تلاش های صورت گرفته باید هماهنگ باشد و تا اضافه کردن وسایل حمل و نقل عمومی این مسئله بغرنج ادامه خواهد داشت. البته اول مهر ترافیک ۲۰ درصد بیشتر خواهد د اما امیدواریم با تدابیر این مشکل کمتر شود.

چمران درباره مشکلات بهشت زهرا گفت: پیگیری موضوع شدیم و گویا مشکل حل شد. گرچه موارد مطرح شده دلچسب نبود. مثلا برای سفر رفتن پول نقدی می دادند که مشکل رفع شد

او درباره وضعیت حمل و نقل عمومی گفت: از تنظیم ساعت تا هوشمندسازی و... در جلسه های مختلف بررسی شده است. اکنون هنوز آلودگی هوا شروع نشده است. مهمترین راه حل رفع مشلات استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک است. به همین دلیل از اتوبوس های برقی تاکید داریم برخی معتقدند گران است اما برای جان انسان ها مفید است.