کد خبر 1642767
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

مدیرعامل شرکت مایاپلاست ازبکستان گفت: تجربه نخستین حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران‌پلاست نشان داد که زمینه همکاری میان صنعت پتروشیمی ایران با شرکت‌های ازبکستانی وجود دارد.

اسرار ، مدیرعامل شرکت مایا پلاست ازبکستان، به عنوان تولیدکننده محصولات پلاستیکی، با اشاره به این که این اولین باراست که برای امضای قرارداد و مبادلات تجاری به ایران سفر کرده است، گفت: پیش از فکر نمی‌کردم فضای همکاری در ایران تا این اندازه گسترده باشد و ما از حضور درنمایشگاه ایران‌پلاست بسیار خوشحالیم.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بررسی همکاری با برخی شرکت‌های ایرانی و تبالادت دوطرفه و احداث دفتر مشترک در تاشکند و ایران هستیم.

این فعال صنعت پلاستیک ادامه داد: حضور در ایران و بالاخص نمایشگاه ایران‌پلاست فرصت بسیارمغتنمی برای پیشبرد اهداف صنعتی ما بالاخص در حوزه پلاستیک است و به دنبال آن هستیم ضمن همکاری با شرکت‌های ایرانی فعالیت‌های خود را علاوه بر صنعت پلاستیک در تمامی زیرشاخه‌های پتروشیمی گسترش دهیم.

او گفت: عمده فعالیت‌های ما در حوزه تولید کیسه‌های پلاستیکی برای زباله است.

مدیرعامل مایاپلاست با اشاره به اینکه در حال مذاکره با چند شرکت ایرانی هستیم ادامه داد: در روزهای آتی برای جذب مشتری اقدام خواهیم کرد و این اصلی‌ترین هدف ما در اولین به سفر به ایران و حضور در نمایشگاه ایران‌پلاست 2024 است و به طور حتم قراردادهای عالی را امضا خواهیم کرد.

او همچنین در خصوص آینده همکاری‌ها بین شرکت‌های ایرانی و ازبکستانی در صنعت پتروشیمی گفت: شرکت ما به نوعی پیشتاز همکاری با شرکت‌های ایرانی است و چنانچه اتفاقات مثبتی شکل گیرد، راه برای همکاری‌های گسترده‌تر افزایش خواهد یافت و نمایشگاه ایران‌پلاست می‌تواند زمینه همکاری‌های دو جانبه صنعت پتروشیمی با ازبکستان را همچون سایر صنایع بیش از پیش گسترش دهد.

برچسب‌ها