کد خبر 1643005
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری فعال فضای مجازی در تلگرام نوشت:

‏مکررا دیده میشود بعضی ها در شبکه های اجتماعی بابت حملات گاه و بیگاه اسرائیل به سوریه، و عدم پاسخ این کشور به رژیم صهیونیستی، بشار اسد و حتی جمهوری اسلامی را زیر سوال میبرند که چرا جواب این حملات را نمیدهید. اصلا هم به این فکر نمیکنند که اسرائیل اساسا برای چه حمله میکند! حمله میکند چون میداند آنجا اتفاقاتی مهمی در حال وقوع است؛ یک بار متوجه میشود میزند، صدبار هم خبردار نمیشود؛ گاهی هم اساسا به کاهدان میزند.

تحولاتی که محور مقاومت عامل آن است اتفاقا به سکوت نیاز دارد و نه شعله ور کردن آتش جنگ؛ سوریه کشوری است که متاسفانه بخش هایی از شمال، جنوب و شرق آن همچنان در اشغال ترکیه، اسرائیل و آمریکا است؛ یک کشور جنگ زده، با ارتشی خسته، و دولتی که تا مرز انحلال و تسلیم رفته، بازگشته و حالا به تدریج به سوی ثبات و بازیابی قدرت خود علیرغم خواست آمریکا و اسرائیل پیش میرود، نباید بی گدار به آب بزند.

گاهی کانالها و رسانه ها اینگونه القاء میکنند که بشار اسد به خواست ایرانی ها توجه ندارد و به آن اهمیت نمیدهد؛ گاهی هم روسهایی را متهم میکنند که با درخواست خود ایران پایشان به سوریه باز شده است؛ حالا اگر خود ایرانی ها بابت این رویکرد به اسد چنین مشورتی داده باشند چه؟! چرا بعضی ها نمیخواهند بفهمند که کار جبهه مقاومت با همین شرایط پیش میرود و این ماجراجویی های اسرائیل هم از قبل در لیست مخاطرات دیده شده است؟

اِلّا و لابد باید در این شرایط حساس جبهه جدیدی باز شود و این گذرگاه مهم که دسترسی ایران به لبنان و فلسطین اشغالی را ممکن میسازد به مخاطره بیاندازد؟ حتما مقاومت باید از برنامه های از پیش تعیین شده خود خارج شده و پا در زمین بازی دیگران بگذارد؟ وقتی اطلاعات دقیقی ندارید، باور کنید میشود گاهی هم نشست و چیزی نگفت و ننوشت!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.