کد خبر 1643836
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

معاون سیاسی دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد رژیم اشغالگر بعد از جنایت تروریستی سایبری دیروز باید منتظر هر چیزی (پاسخی) از سمت لبنان باشد.

به گزارش مشرق، «حسین الخلیل» معاون سیاسی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را بعد از جنایت تروریستی سایبری دیروز در لبنان که منجر به انفجار دستگاه‌های ارتباطی شده و با شهادت بیش از ۱۰ تن و زخمی شدن ۳ هزار نفر همراه بود، به حمله تلافی جویانه تهدید کرد.

حسین الخلیل در پاسخ به سوال شبکه الجدید لبنان درباره این انفجارهای تروریستی سایبری، اعلام کرد که به این جنایت پاسخ خواهیم داد و دشمن صهیونیستی بعد از جنایاتی که علیه لبنانی‌ها مرتکب شد، باید انتظار هرچیزی (پاسخی) را از لبنان داشته باشد.

حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه بیانیه دیگری درباره انفجارهای تروریستی سایبری دیروز در لبنان منتشر و اعلام کرد: مقاومت اسلامی لبنان امروز نیز همانند همه روزهای گذشته به عملیات‌های مبارک خود در حمایت از غزه و مردم و مقاومت آن، و همچنین دفاع از لبنان، ملت و حاکمیت کشور ادامه خواهد داد. این راه، مستمر و جدا از حساب سختی است که دشمن جنایتکار در پی جنایت دیروز خود علیه مردم و رزمندگان ما در لبنان، باید منتظر آن باشد، بحث این حساب با دشمن جداست و به‌خواست خداوند (پاسخ انتقام‌جویانه) در راه است.

حزب‌الله تاکید کرد: آنچه دیروز رخ داد، عزم و اراده ما را برای ادامه راه جهاد و مقاومت افزایش می‌دهد و ما به وعده خداوند متعال مبنی بر پیروزی مؤمنان مجاهد و صبور، ایمان داریم.

عصر روز گذشته رسانه‌های لبنانی از انفجارهای پی در پی پیجرها در مناطق مختلف لبنان خبر دادند و منابع مختلف داخلی و خارجی در لبنان گزارش دادند که رژیم اشغالگر مسئول منفجر کردن آنها بوده است.

رسانه‌های عبری گزارش می‌دهند که اسرائیل در وضعیت آماده باش حداکثری قرار داشته و پیش‌بینی می‌کند که حزب الله به زودی پاسخ خواهد داد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم امروز اعلام کرد که در سایه احتمال حمله حزب الله، تشکیلات پدافندی ارتش اسرائیل و همچنین نیروی هوایی، در حالت آماده باش حداکثری قرار دارند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها