کد خبر 1643851
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹

وام فوری آنلاین در حال تبدیل‌شدن به یکی ضرورت‌های زندگی امروزی است. گاهی اتفاقی غیرمنتظره یا بدون برنامه‌ریزی خرجی روی دست شما می‌گذارد که برنامه مالی شما را تغییر می‌دهد. وام فوری بدون سپرده با هدف رفع این نیاز طراحی شده است.

وام فوری دیجی‌پی بدون نیاز به ضامن امکان خرید اقساطی آنی و پرداخت مبلغ یک ماه پس از دریافت اعتبار یا با اقساط چهار ماهه را به شما می‌دهد. این خدمت دیجی‌پی راهی آسان برای عبور از گذرگاه‌های مالی پیش‌بینی‌نشده و تجربه خریدی لذت‌بخش و بدون دغدغه است.

اگر قصد آشنایی با شرایط وام آنلاین از 10 میلیون تومان تا سقف 40 میلیون تومان اعتبار و اطلاع از فرصت بازپرداخت آن را دارید این مقاله را بخوانید. در این متن چگونگی گذراندن مراحل درخواست وام دیجی‌پی به‌صورت اینترنتی و بدون سپرده‌گذاری طولانی‌مدت توضیح داده شده است. می‌توانید در انتها تجربیات، ابهام یا پرسش‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را در بخش نظرات پایین صفحه برای ما بنویسید.

وام فوری چیست؟

وام‌های فوری نوعی اعتبار مالی هستند که به شما امکان می‌دهند در مدت زمان بسیار کوتاه و با گذر از حداقل تعداد مراحل ثبت درخواست، موفق به دریافت وام یا همان اعتبار شوید. با این روش پس از گذراندن مراحلی که در ادامه به آن اشاره می‌شود، می‌توانید اعتبار دیجی‌پی را دریافت کنید.

وام فوری می‌تواند در شرایطی مفید باشد که به‌سرعت نیاز به تامین اعتبار دارید و در فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی که تنوع بسیار بالایی از محصولات و خدمات را ارائه می‌دهند اعتبار دارد.

نحوه بازپرداخت وام فوری دیجی‌پی چگونه است؟

هنگامی‌که بحث از گرفتن وام سریع باشد، ذهن‌ها به سراغ پرسش‌هایی مانند شیوه بازپرداخت، مهلت زمانی آن و مبلغ اقساط وام آنلاین می‌رود. هر یک از وام‌های دیجی‌پی یا وام دیجی کالا مانند سایر وام‌های بانکی و موسسات مالی و اعتباری شرایط بازپرداخت ویژه‌ای دارند.

مدت زمان بازپرداخت شما، با توجه به سابقه دریافت وام شما ۶ تا ۱۲ قسط است. با مطالعه اطلاعات موجود در وب‌سایت دیجی‌پی یا راهنمای اپلیکیشن این پلتفرم می‌توانید از میزان بازپرداخت هر وام، متناسب با اعتبار دریافتی آگاه شوید.

خرید اقساطی شامل چه محصولات و خدماتی می‌شود؟

در فروشگاه دیجی‌کالا و فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی میلیون‌ها محصول هست که می‌توانید آن‌ها را با اعتبار دیجی‌پی خریداری کنید و هزینه خریدتان را در روزهای اول تا پنجم ماه بعد بپردازید.

خرید اقساطی دیجی‌پی برای خرید از وب‌سایت فروشگاهی تکنولایف، دیجی لند، موبایل 140، ایسوس ایران و بسیاری از فروشگاه‌های نام‌آشنای دیگر قابل مصرف است.

براین‌اساس اگر نیاز به خرید لپ‌تاپ یا گوشی موبایل جدید دارید، می‌خواهید برای تولد دوست‌تان هدیه‌ای بخرید یا قصد رفتن به مهمانی و خرید لباس و زیورآلات دارید، اما موجودی حساب بانکی شما کافی نیست اعتبار دیجی‌پی برای‌تان بهترین انتخاب است.

خرید خدمات با استفاده از اعتبار دیجی‌پی

مبلغ اعتبار وام فوری قرار نیست فقط برای خرید کالا باشد. دیجی‌پی با وب‌سایت‌های معتبر گوناگونی قرارداد دارد که انواع خدمات و محصولات مورد نیاز شما را تامین می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از اعتبارتان از پلتفرم‌های مختلفی بلیط هواپیما بگیرید یا بدون نگرانی و در لحظه هزینه خدمات زیبایی و سلامت خود را بپردازید.

مراحل دریافت وام فوری کالا بدون ضامن از دیجی‌پی چیست؟

برای گرفتن وام فوری از دیجی‌پی می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید یا با نصب اپلیکیشن روی تلفن همراه سریع و آسان درخواست دریافت اعتبار خود را ثبت کنید. برای این منظور کافی است یک حساب بانکی فعال و سابقه اعتباری خوب داشته باشید. بقیه کارها را به دیجی‌پی بسپارید تا با چند کلیک به‌سرعت درخواست اعتبار شما را پاسخ دهد.

در بخش زیر شیوه درخواست وام درون اپ دیجی‌پی درون برنامه موبایلی را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله می‌خوانید:

  1. نصب اپلیکیشن دیجی‌پی و عضویت در آن
  2. ساخت امضای دیجیتال
  3. انتخاب نوع وام
  4. ثبت درخواست اعتبار با انتخاب بخش «دریافت وام» درون اپلیکیشن

برای دریافت وام خرید اقساطی کالا بدون ضامن شما علاوه‌بر گذراندن مراحل اینترنتی نیازمند تحویل مدارک و گرفتن چک صیادی ضمانت هم خواهید بود.

اعتبارسنجی برای دریافت وام فوری چگونه انجام می‌شود؟

معیارهای مورد بررسی در اعتبارسنجی وام فوری دیجی‌پی شامل موارد زیر است:

  • سابقه چک برگشتی نداشته باشید؛
  • ضامن شخص بد حساب نشده باشید؛
  • اقساط معوق نداشته باشید.

با داشتن این شرایط کار برای شما آسان‌تر می‌شود. هرچه تعداد تراکنش‌های بیشتری در اپلیکیشن انجام دهید، شانس شما برای دریافت اعتبار هم بالاتر می‌رود.

استفاده از وام فوری دیجی‌پی چه مزایایی دارد؟

گرفتن وام با سود 23 درصد دیجی‌پی با توجه به مزیت‌هایی که خرید اقساطی برای‌ شما دارد انتخابی مناسب است. تصور کنید امروز کالا یا خدمتی را دریافت می‌کنید و هزینه آن را بین ۶ الی ۱۲ ماهه می‌پردازید.

علاوه‌براین موارد زیر جز مهم‌ترین دلایل ارزشمندی وام‌های اعتباری دیجی‌پی برای مشتریان این سرویس اعطای وام سریع اینترنتی است.

  • ثبات در برنامه‌ریزی مالی: با امکان خرید اقساطی می‌توانید خریدتان را همین امروز انجام دهید، اما هزینه آن را با اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه پرداخت کنید. بنابراین فشار مالی کمتری را متحمل می‌شوید و نیازی نیست برای مخارج غیرمنتظره برنامه مالی منظم خود را به‌هم بزنید.
  • تنوع در گزینه‌های خرید: همکاری دیجی‌پی با فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی بزرگ و تنوع بالایی از کالاها و خدماتی که ارائه می‌دهند دست شما را در خرید محصول یا خدمت مورد پسند یا مورد نیازتان باز می‌گذارد.
  • سرعت و سهولت دریافت وام: وام فوری آنلاین، برخلاف وام‌های بانکی معمول، سریع و بدون نیاز به ضامن و سپرده‌گذاری اعطا می‌شود. هر نقطه از کشور که باشید، با دسترسی به اینترنت و دردست‌داشتن تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی می‌توانید در عرض چند دقیقه درخواست وام خود را ثبت کنید و به‌سرعت با اعتبار دریافتی هزینه کالا یا سرویس موردنظرتان را بپردازید.
  • گزینه‌های متنوع وام: هنگام درخواست وام فوری می‌توانید مبلغ مورد نظر و شرایط پرداخت اقساط را براساس نیازتان از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

انتخاب با شما، پرداخت با دیجی‌پی

وام فوری دیجی‌پی خدمتی آنلاین برای گرفتن اعتبار خرید در مدت زمانی کوتاه و بازپرداخت آن در بازه زمانی ۶ تا ۱۲ ماهه است. شما می‌توانید وام بدون ضامن و سپرده‌گذاری تا سقف ۴۰ میلیون تومان اعتبار را از طریق اینترنت و پس از اعتبارسنجی آنلاین بگیرید.

اکنون که با شرایط کلی وام فوری دیجی‌پی آشنا شده‌اید فرصت را از دست ندهید. به وب‌سایت‌شان سری بزنید و اپلیکیشن پرداخت آنلاین دیجی‌پی را دانلود کنید. از لحظه تصمیم‌گیری به خرید تا پرداخت هزینه سبد خرید دیجی‌کالا یا سایر فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی فقط چند دقیقه و چند کلیک فاصله دارید.

برچسب‌ها