کد خبر 1643883
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

پیشکسوت کشتی گفت: در هر گوشه‌ای از ایران کشتی وجود دارد و مردم ایران نیز این ورزش را دوست دارند.

به گزارش مشرق، منصور برزگر، پیشکسوت کشتی در جمع خبرنگاران گفت: من بالای شصت سال است که در کشتی هستم و باتجربه و سوابقی که دیده‌ام هیچ‌وقت چنین سازندگی ای در کشتی ندیده‌ام. انشا الله با رفتارهایمان هم ، کاری کنیم که ملت دوستمان داشته باشند. حیف است این‌همه زحمت خودش را نشان ندهد. البته این به یادگار می‌ماند و معلوم می‌شود در دروان ریاست آقای دبیر این مجموعه به وجود آمده است و دستشان هم درد نکند.

وی افزود: کشتی ما مثل نفت می‌ماند. اگر می‌گویم کشتی برای ایران است نه با این محیط جغرافیایی حالا بلکه با محیط جغرافیایی قدیم. هشتاد درصد مدال‌های دنیا برای ایران، ترکیه، قزاقستان و آذربایجان است که همه اینها برای ایران بوده‌اند. کشتی در ایران ریشه دارد و باید خوب عمل کنیم.

برزگر گفت: ما باید بیشتر توجه کنیم و مطمئن شویم که کشتی همیشه هست. این ورزش مال ایران است و ورزش وارداتی نیست. در هر گوشه‌ای از ایران کشتی وجود دارد و مردم ایران نیز این ورزش را دوست دارند.

پیشکسوت کشتی ادامه داد: نیازهای امروز با دوران ما فرق می‌کند امیدوارم مسئولین نیازها جوانان ما را برطرف کنند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی درباره بازگشت پژمان درستکار به تیم ملی گفت: نمی‌دانم آقای دبیر تصمیم‌گیرنده است یا نه. اگر خوب بود چرا برای المپیک او را نبردیم و اگر بد بود چرا او را آوردیم؟ امیدواریم با عملکردش هنرهای خودش را نشان دهد.