کد خبر 1644131
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان زورگیر در زعفرانیه خبر داد و گفت: سارقان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم پور؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی گشت‌زنی‌های هدفمند به جهت شناسایی و دستگیری مجرمان، ماموران گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در محدوده زعفرانیه ۳ نفر مرد مشکوک را حین پرسه‌زنی مشاهده کردند که متهمان با رؤیت ماموران اقدام به فرار کردند و با هوشیاری و آمادگی ماموران پلیس سریعاً زمینگیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در بازرسی از این باند سه نفره، سه قبضه سلاح سرد و کشف شد و در بازرسی خودرو آن‌ها که دارای ال‌ای دی پلیسی بود تعداد ۵ عدد تلفن همراه مسروقه، یک عدد افشانه اشک‌آور، دو عدد شوکر و یک قبضه سلاح و تعدادی فشنگ آن کشف و ضبط شد و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: متهمان ۲۲ تا ۳۰ ساله از افراد سابقه‌دار بوده و دارای سوابق متعدد سرقت هستند. هر ۳ نفر به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف و عنوان کردند که دلیل حضور آن‌ها در محل زورگیری و سرقت از شهروندان بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان، به مقام قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ علی قاسم‌پور به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو که منتظر فرصت به جهت سرقت اموال ارزشمند شهروندان هستند به همین جهت همواره نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حتماً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.