نیروهای جبهه مقاومت طی چند وقت اخیر بارها در تل‌آویو و دیگر مراکز اصلی صهیونیست‌نشین نفوذ کرده و عملیات‌های تعریف شده‌ای را بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود انجام داده‌اند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی همیشه یکی از خطوط قرمز خود را مقابله بانفوذ نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی تعیین کرده بود.

از سویی دیگر به دلیل آنکه تمام ساکنان سرزمین‌های اشغالی یا به‌صورت دائم و یا به‌صورت غیردائم عضو ارتش این رژیم هستند، سبب شده نیروهای مقاومت با یک پادگان نظامی بزرگ مواجه باشند و همین امر مسئله نفوذ و اقدامات میدانی در این سرزمین‌ها را سخت‌تر کرده است.

بااین‌حال فیلمی نشان می‌دهد نیروهای جبهه مقاومت طی چند وقت اخیر بارها در تل‌آویو و دیگر مراکز اصلی صهیونیست نشین نفوذ کرده و عملیات‌های تعریف شده‌ای را بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود انجام داده‌اند.

به گفته یکی از فرماندهان جبهه مقاومت آنچه تا کنون انجام شده است بیشتر جنبه عملیات روانی و اقتصادی داشته و هنوز تصمیمی بر اقداماتی از قبیل ترور یا تهاجم به افراد صورت نگرفته است. البته او در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تأکید کرد تمام آنچه که مبنای عملیات قرار می‌گیرد بر اساس تصمیم مقامات بالاتر است و در صورت تغییر رویه آمادگی میدانی چنین اقداماتی نیز فراهم شده است؛ اما اصل همچنان اولویت‌های جبهه مقاومت است که به دست این نیروها در میدان انجام می‌شود.

این فرمانده جبهه مقاومت تشریح کرد: یکی از عملیات‌های مهم انجام شده در قلب تل‌آویو که از جهت تقابل اطلاعاتی صورت‌گرفته، شناسایی و برآورد اطلاعاتی کامل از فرماندهان و کادر اصلی ارتش صهیونیستی است. جنگ روانی در این میدان نیز در جریان است که با ارسال بسته‌های از جوجه‌های سربریده درب منزل این جنایت‌کاران انجام می‌شود.

وی در تشریح عملیات روانی حول اشراف اطلاعاتی روی فرماندهان نظامی صهیونیست‌ها افزود: آنچه کار را برای آن‌ها سخت‌تر کرده این است که در برخی موارد این بسته‌ها از طریق پست رسمی دولت رژیم ارسال می‌شود و بهت و حیرت آنها از نحوه نفوذ به ساختار رسمی دولت نامشروعشان نیز بر اصل ماجرا مضاعف می‌شود.

به گفته وی، انتشار تصاویر و جملات رهبران جبهه مقاومت در معابر شهرها و مناطق صهیونیست نشین نیز دیگر اقدامی است که در فیلم قابل‌ مشاهده است.

بر اساس آنچه یکی دیگر از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت گفت: علاوه بر نفوذ میدانی در سرزمین‌های اشغالی و عملیات‌های اختصاصی خود این نیروها، با طراحی‌های بسیار پیچیده اطلاعاتی برخی از صهیونیست‌ها نیز در این عملیات‌ها به کار گرفته شدند.

بر اساس توضیحات این فرماندهان میدانی جبهه مقاومت قدرت‌نمایی نیروهای نفوذ یافته به قلب سرزمین‌های اشغالی طی چند هفته گذشته به نحوی بوده است که با عملیات میدانی در عمق این سرزمین‌ها بیش از ۵ کارخانه بزرگ و اصلی صهیونیست‌ها به‌طورجدی آسیب‌دیده و ازکارافتاده است. اعلامیه‌های متعدد و با وسعت بالا از تهدیدات فرماندهان جبهه مقاومت در معابر این شهرها انتشاریافته و برخی اقدامات شهری در ناآرام کردن وضعیت روانی اشغالگران انجام شده است. این اقدامات جدای از عملیات‌هایی است که نیروهای نظامی و سایبری جبهه مقاومت پیگیری می‌کند.

بر اساس اعلام یکی از فرماندهان جبهه مقاومت به خبرنگار فارس گروه‌های سایبری تقریباً تمام زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی را تا کنون حداقل یک‌بار هک کرده و تمام اطلاعات محرمانه امنیتی و دفاعی این رژیم را در اختیار گرفته‌اند. اما آنچه تازگی دارد نفوذ میدانی در سرزمین‌های اشغالی است که یکی از بی‌سابقه‌ترین عملیات‌های نیروهای مقاومت است که طی چند وقت گذشته عملیاتی شده است.

بر اساس توضیحات این فرماندهان جبهه مقاومت نیروهای ویژه این جبهه آمادگی هرگونه عملیات میدانی در عمق سرزمین‌های اشغالی را پیدا کرده‌اند و بنا بر صلاح دید رهبران این جبهه حاضر هستند مأموریت‌های مهم را در قلب سرزمین‌های اشغالی انجام دهند.

منبع: فارس