کد خبر 1644372
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

به گزارش مشرق، احدیان، مشاور رئیس مجلس در تلگرام نوشت:

جنگ برده را نبازیم!

یادداشت کوتاهی در خصوص وضعیت امروز ما و اسرائیل

نکته‌ای که در ماجرای مواجهه و مقابله با اسرائیل به آن کم توجه می‌شود این است که اتفاق‌های اخیر مخصوصا حمله پیجری به مردم لبنان نشان می‌دهد، دشمن ما واقعا قوی است. این مهم است که متوجه باشیم دشمن امروز جبهه مقاومت مانند دشمن فیلم‌های جنگی ایرانی نیست که ما درحال جنگ با یک عده ضعیف هستیم. طراحی چنین عملیات‌های تروریستی توسط صهیونیست‌ها که با کمک همه نهادهای اطلاعاتی و دولت های همراه جبهه غرب صورت می‌گیرد ، نشان دهنده توان نظامی و اطلاعاتی بالای دشمنان ما است.

حال نکته مهم اینجا است که امروز پس از نزدیک به حدود یک سال درگیری این دشمن قوی در برابر ما چه وضعیتی دارد؟

اسرائیل با حمایت انگلیس و آمریکا و البته دیگر همراهان و حامیان‌ بین‌المللی‌اش در مرکز منطقه ما هرکار خواست کرد و اگر نبود انقلاب اسلامی ایران تا امروز همه کشورهای جهانِ اسلام را یا نابود کرده بود یا استحاله! جبهه باطل همین چند سال پیش، طرح‌ عادی سازی روابط اسرائیل با کشور های عربی را نهایی و به نقطه اجرا رسانده بود. چند سال قبل‌تر از آن بود که سوریه را به نقطه حذف از محور مقاومت رساند. حتی عراق می‌توانست از دست شیعه خارج شود. اما امروز وضعیت رژیم چگونه است! رژیمی که پایه همه موجودیت و توسعه‌اش، احساس امنیت پایدار ساکنان مهاجر آن از سراسر دنیا بود، مبدل شده است به #ترس_پایدار برای همان ساکنان. رژیم به پشتوانه آمریکا و ناتو افتخار می‌کرد هیچ خطری داخل سرزمین‌های اشغالی یهودیان مهاجر را تهدید نمی‌کند.

دیوار حائل، گنبد آهنین، فلاخن داود، شاباک و موساد، همه و همه اسم‌هایی بود که با آن‌ها صهیونیست‌ها توانسته بودند، برای ساکنان موقت سرزمین مسلمانان #توهم_امنیت ایجاد کنند اما از بعد از عملیات طوفان الاقصی تا امروز همه این تصور از بین رفته است چون مشخص شد که هیچ کدام از این نام‌ها کارآمد نیست.

رژیم بعد از طوفان الاقصی با وعده حذف حماس و آزادی اسرا در تلاش بود دوباره احساس امنیت از دست رفته را احیا کند. اما به هیچ‌کدام از اهداف اعلامی دست پیدا نکرد. رژیم نتوانست احساس امنیت ایجاد کند بلکه شرایط برای او بدتر نیز شد! امروز در شمال سرزمین‌های اشغالی جبهه جدیدی علیه بقای صهیونیست‌ها باز شده است که رژیم را متحیر کرده است. کرانه باختری برایش کرانه قبل از طوفان الاقصی نیست و درحال تبدیل به غزه دیگری‌ست! وعده صادق و عملیات های پهبادی و موشکی از یمن نشان داد سیستم دفاعی هنوز معیوب است و امنیت ایجاد نمی‌کند. مظلومیت ساختگی در دنیا تبدیل به بی رحم ترین تصویر ضدبشری شده‌است.

امروز #احساس_امنیت این رژیم از بین رفته است، این یعنی بقای این رژیم به خطر جدی افتاده. اقتصادش رو به افول است، سرمایه گذاری متوقف شده، مهاجرت معکوس شده‌. مدارس یهودیان در اروپا و آمریکا به شدت شلوغ شده، فضای سیاسی داخلی ملتهب است و از همه استراتژیک‌تر نبود چشم‌انداز روشن است. چشم انداز آینده کسانی که با وعده زندگی خوب به این سرزمین کوچ کرده بودند، به‌کلی از بین رفته است.

حالا در چنین ‌شرایطی این دشمن قوی که همه ظرفیت‌های پیدا و پنهان خود در همه کشورهای دنیا را با هم جمع کرده است، از روی ناچاری تمام برنامه‌های تروریستی و امنیتی خود را که برای روز مبادای بقای خود کنار گذاشته بود را از دست می‌دهد و روز به روز بی‌برنامه‌تر و بدون ظرفیت‌تر درحال پیشبرد جنگ خود تنها با دو گروه جبهه مقاومت است. تنها مزیت‌اش آن است عملیات‌های تروریستی‌اش پیوست رسانه‌ای دارد!در اوج ضعف و شکست، چنان تصویر قدرتمندی از اسرائیل می‌سازد که ما اهالی رسانه جبهه انقلاب هم، در زمین او بازی می کنیم.

اصلا منظورم نیست که نباید پاسخ قاطع بدهیم

من یادداشت نوشتم و تحلیل ارائه کردم که تنها راه ساکت کردن این رژیم این است که آمریکایی‌ها را در منطقه مورد هدف قرار دهیم.

باید مراقب باشیم که ما در بزرگترین جنگ قرن بیست و یک ام قرار داریم و همه دنیای باطل با همه توان بسیار زیادی که دارد، مقابل ما ایستاده است و روز به روز به شکست قطعی نزدیک می‌شود نباید اشتباه کنیم و تحت‌تاثیر عملیات روانی خود را بازنده و او را برنده بدانیم که اگر این تصور جا بیافتد، ما جنگ برده را خواهیم باخت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.