کد خبر 1644636
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

با اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، آبی‌پوشان تهرانی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، به کارت قرمز روزبه چشمی در دیدار با نساجی اعتراض کردند و خواستار بخشش این بازیکن شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل نساجی مازندران به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد.

پس از پایان این مسابقه باشگاه استقلال و جواد نکونام اعتراض تندی به عملکرد تیم داوری داشتند.

یکی از نکات ویژه این مسابقه اخراج روزبه چشمی بود.

در دقیقه ۱۴+۹۰ روزبه چشمی در پشت محوطه جریمه نساجی مازندران، مرتکب خطا شد که داور به او کارت زرد نشان داد اما بازبینی این صحنه باعث شد تا علی صفایی داور مسابقه، بازیکن با تجربه استقلال را با کارت قرمز جریمه کند، چشمی با این کارت دربی بزرگ پایتخت را از دست داد.

پس از این مسابقه کارشناسان داوری بر این باور بودند اخراج چشمی درست نبود و با توجه به اینکه که بازیکن نساجی مازندران در موقعیت گلزنی قرار نداشت همان کارت زرد برای این بازیکن کافی بود.

کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار چند فیلم از این مسابقه نوشت: یک گل سالم، دو پنالتی و یک اخراج اشتباه، صحنه‌هایی از مصاف با نساجی بود که باشگاه استقلال نسبت به قضاوت داور در آن‌ها اعتراض دارد.

با اعلام پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، آبی‌پوشان بلافاصله پس از بازی با نساجی مازندران به طور رسمی نسبت به اخراج روزبه چشمی اعتراض کردند و خواستار حذف کارت قرمز این بازیکن شدند.

باشگاه استقلال نسبت به اخراج روزبه چشمی به صورت رسمی اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده و بر اساس نظرات کارشناسان خواهان حذف کارت قرمز برای بازیکن خود است.

دربی پایتخت در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) روز چهارم مهر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.