کد خبر 1644653
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه طی پیامی عروج ملکوتی سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج ملکوتی سردار پرافتخار، پیشکسوت دفاع مقدس و مجاهد فی سبیل الله " سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج" مدیر و کارشناس موفق و مؤثر سپاه در عرصه‌های مختلف مأموریتی به ویژه در تحلیل مسائل راهبردی، رسانه و جنگ نرم و معاون ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، موجب تأثر و تالم خاطر گردید.

این سردار مجاهد از هنگام پوشیدن لباس سبز پاسداری و حضور حماسی در سنگر دفاع مقدس تا میدان‌های دفاع از ارزش‌ها و هویت انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف جنگ اطلاعاتی، امنیتی، فرهنگی و روانی، ترجمان ایمان، دانش، اخلاص، شجاعت، فداکاری و مجاهدت حضور داشت و کارنامه درخشان او همیشه الهام بخش و درس آموز برای نسل جوان این سرزمین خواهد بود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است.

ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ریاست سازمان بسیج دانشجویی، رئیس اداره عملیات روانی در معاونت فرهنگی سپاه و مسئولیت‌های مختلف در سازمان اطلاعات سپاه از جمله نقش‌های مسئولیتی ایشان در سپاه بوده است که در همه این مسئولیت‌ها موفق و مؤثر بوده اند. همچنین آقای سراج نقش مؤثری در مقابله با فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری در مواجهه با انحراف‌های مختلف در مسیر انقلاب اسلامی علیه جبهه استکبار، جریان فتنه و انحراف داشتند.

فقدان این سردار عزیز را به خانواده مکرم، بستگان محترم و همرزمان او در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خدای قادر متعال برای او علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و رفقای شهیدش و برای همسر، فرزندان و خانواده مکرم صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی