کد خبر 1644749
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

ارسال این دست پالس‌ها از داخل به بیرون در شرایط فعلی و عبور از خطوط قرمز را باید یک عملیات روانی عجیب خواند!

به گزارش مشرق، روزنامه سازندگی در شماره امروز خود به سفر رئیس‌جمهور به آمریکا و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخته و نوشته است که پزشکیان باید سنت شکنی کرده و با بایدن رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کند!

در بخشی از این یادداشت آمده است که معمولاً در نیویورک در این دوره ۳ ‌ماهه مجمع عمومی سازمان ملل، خبرنگارهای بسیاری حضور پیدا خواهند کرد. لذا ایشان کنفرانس مطبوعاتی مهمی هم می‌توانند آنجا برگزار کنند که معمولا رؤسای‌جمهور این کار را می‌کنند و باز این فرصتی برای آقای پزشکیان است. به هر حال اگرچه چالشی دوطرفه خواهد بود ولی اگر برنامه‌ریزان رسانه‌ای رئیس‌جمهور خوب کار کنند، فرصت بسیار مغتنمی است تا آقای پزشکیان بتواند سیاست‌های دولتش و جمهوری اسلامی ایران را توضیح دهد.

این روزنامه اصلاح‌طلب در ادامه نوشته است که البته اگر ایشان بتواند واقعاً در این شرایط، فضایی ایجاد کند که مثلا ملاقاتی با کامالا هریس داشته باشد یا حتی با خود ترامپ نشستی داشته باشد، شاید بتوان گفت که نسبت به سفرهای قبلی ساختارشکنی شده است. در غیر این صورت همه مراسم مانند گذشته تکراری خواهد بود.

انتشار این دست اخبار از سوی محافل خبری نزدیک به آمریکایی‌ها(رسانه‌های فارسی صدای آمریکا در تهران) نشانه تمایل به آغاز مذاکراتی است که با دادن مشوق‌هایی ایران را در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا مهار کند، این دست پالس‌ها از داخل به بیرون در شرایط فعلی و عبور از خطوط قرمز را باید یک عملیات روانی عجیب خواند!