جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چه شرارت صهیونیست ها بیشتر شود جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به این جنایات مصمم تر خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی که برای شرکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به مشهد سفر کرده است روز شنبه افزود: با توجه به شرایطی که امروز در منطقه وجود دارد نهایت عناد دشمنان دیده می شود چنان که صهیونیست ها فراتر از ظرفیت های نظامی از امکانات غیرنظامی علیه مردم شریف لبنان استفاده کردند.

وی ادامه داد: افزایش این جنایات علیه مردم فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق عمر صهیونیست ها را کوتاه تر می کند و جبهه مقاومت اگر با همین اخلاص پیش رود لطف خدا را شاهد خواهیم بود.

این فرمانده با سابقه دفاع مقدس گفت : عرض و طول دشمن برای ما مشخص است و از ظرفیت و توان آنها برآورد لازم را داریم، امروز کفار در لبه شمشمیر قرار دارند و برای حفظ و بقای خود از هیچ کوششی فروگذار نیستند و این موضوع برای مردم ایران نیز مشخص شده است.

فضلی در خصوص پاسخ ایران به جنایات صهیونیست ها افزود: با اتکا به باور و اعتقاد دینی و عقلی خود و در دفاع از این مردم و از جبهه مقاومت به آنها آسیب های جدی خواهیم رساند که البته باید این اقدام در موقعیت مقتضی انجام شود.

وی ادامه داد: پیش از این به دلیل بهانه ای که رژیم صهیونیستی به ما داد، ایران در جریان عملیات وعده صادق با بیش از ۳۰۰ فروند پهپاد و موشک کروز و بالستیک این رژیم غاصب را هدف قرار داد که این عملیات در طول تاریخ منطقه بی نظیر بود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ان شاء الله در دفاع از این خون های مقدس و خون شهید هنیه و شهدای عزیزی که امروز در جبهه مقاومت تقدیم دین خدا می شوند بی تردید پاسخ جدی ایران علیه آنها اتفاق خواهد افتاد.

فضلی افزود: انجام این پاسخ به دلیل اهمیت کار و به دلیل لزوم بررسی و برآوردها، نیاز به دقت عمل بیشتری دارد، نقاط قوت و ضعف دشمن به طور دائم در حال رصد و احصا است و در یک موقعیت مقتضی پاسخ ایران داده خواهد شد.