وزیر دفاع یمن تأکید کرد ارتش این کشور به حمله علیه مقرهای صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن گفت: ما برای ایجاد یک قدرت نظامی دفاعی تلاش می‌کنیم که قادر به ایجاد معادله سیاسی و نظامی و حفظ حاکمیت یمن باشد. ما به حملات کوبنده خود به عمق اراضی اشغالی ادامه می‌دهیم. جزئیات تغییرات سیاسی، نظامی و ژئوپلیتیک در منطقه را رصد می‌کنیم و آماده تمام چالش‌های این مرحله هستیم.

طبق گزارش المسیره، العاطفی گفت: همانطور که درهای یافا و «ام الرشراش» در ایلات را کوبیدیم، به حمله به لانه‌های صهیونیست‌ها ادامه می‌دهیم. ما در حمله با تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک، فراصوت، بالدار و پهپادها علیه دشمنان بخل نمی‌ورزیم. ما در مرحله جنگ نامحدود و حساس و طولانی‌مدت هستیم و تمام احتمالات درگیری را مدنظر قرار می‌دهیم.

وی افزود: ما دشمن جنایتکار صهیونیستی را به غافلگیری‌های بیشتری وعده می‌دهیم که دل‌های مومنان را آرام خواهد کرد. کسانی که برای دهمین سال متوالی به تجاوز و محاصره ملت ما ادامه می‌دهند باید بدانند که صبر استراتژیک ما نشانه ضعف نیست، بلکه خطری علیه آن‌هاست. به متجاوزان به یمن نسبت به عبور از خطوط قرمز و مداخله در امور داخلی یمن هشدار می‌دهیم. متجاوزان باید هرچه‌سریع‌تر عقب‌نشینی از خاک یمن و جزایر آن را آغاز کنند.

ارتش یمن در راستای پشتیبانی از مقاومت فلسطین در غزه بارها حملات پهپادی و موشکی را به فلسطین اشغالی از جمله شهر تل‌آویو انجام داده است. همچنین رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ تحت محاصره قرار داده و مانع عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی می‌شود.

منبع: ایسنا