کد خبر 1645177
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

کارشناس فوتبال با تاکید بر این که استقلال دنبال بازی زیبا نیست، گفت: پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و شناخت سرمربی این تیم به بازیکنان باعث شده تا نتایج خوبی را هواداران این تیم شاهد باشند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته جمعه ۳۰ شهریور در ورزشگاه شهدای شهر قدس رو در روی تیم فوتبال آلومینیوم قرار گرفت و موفق شد با دو گل محمدحسین کنعانی زادگان و علی علیپور حریف خود را شکست دهد تا پیش از دیدار با استقلال تهران در هفته ششم، شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» با روحیه ای مناسب خود را آماده دیدار دربی ۱۰۴ کنند.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اظهار داشت: من از دو هفته پیش تصورم می‌کردم که پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد. درست است که بازیکنان مدنظر سرمربی دیر جذب شدند اما اتفاقات خیلی خوبی در تیم رخ داده است. پرسپولیس رو به جلو بازی می‌کند و بازیکنانی که در ترکیب این تیم به کار گرفته می‌شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

گاریدو در جریان بازی تعویض‌های خوبی می‌کند

او ادامه داد: تعویض‌های خیلی خوبی در جریان بازی شکل می‌گیرد و بازیکنان حس رقابتی بسیار خوبی دارند. نوع بازی پرسپولیس نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و رفته رفته نقاط ضعف خودمان را در خط حمله هم بر طرف می‌کنیم. در دیدار روز گذشته بر عکس بازی‌های قبلی که در اراک انجام می‌دادیم و سردرگم بودیم به هیچ عنوان سردرگم نبودیم و بازیکنان کاملاً با برنامه پیش رفتند و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس اگر در زمین مناسب بازی کنند کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت. در بازی با الاهلی همه شاهد بودند که پرسپولیس بی نظیر بود و یکی از دلایل آن هم کیفیت خوب زمین چمن ورزشگاه بازی بود. تیم پرسپولیس نشان داده که بازی روی زمین از خود به نمایش می‌گذارد و کیفیت چمن بازی روی عملکرد بازیکنان پرسپولیس تأثیرگذار است.

او افزود: زمین‌های چمن در ایران از استانداردهای خوبی برخوردار نیستند، خدا را شکر که توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم و امیدوارم نتایج مثبت تیم ادامه دار باشد.

خدابنده لو باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد

حلالی در رابطه با تغییر ترکیب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم نسبت به دیدارهای قبلی این تیم و استفاده از محمد خدابنده لو و امید عالیشاه از ابتدا در ترکیب سرخ‌پوشان گفت: تغییر تاکتیک خیلی خوبی را شاهد بودیم. با گذشت زمان شناخت سرمربی به بازیکنان بیشتر خواهد شد. عملکرد بازیکنان در تمرینات بسیار مهم است و مربی نسبت به بازیکنانی که در اختیار دارد در تمرینات شناخت پیدا می‌کند. خدابنده‌لو عملکرد خوبی داشت و نقش خود را در زمین بازی به درستی ایفا کرد. اگر اعتماد به نفس این بازیکن بیشتر شود او کیفیت بهتری را هم از خود به نمایش خواهد گذاشت.

استقلال تهامی بازی نمی‌کند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار این تیم مقابل استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر گفت: کیفیت پرسپولیس نسبت به اوایل لیگ برتر بهتر شده است. هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شده و من به بازی دربی خوشبین هستم چون تیم و مجموعه بسیار خوبی داریم؛ همچنین بازیکنانی هم که به خدمت گرفتیم از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند و انگیزه بسیار زیادی برای کسب موفقیت دارند.

او در پایان گفت: استقلال به مانند پرسپولیس خیلی تهاجمی بازی نمی‌کند و بازیکنان این تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا نیستند و من فکر می‌کنم که بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود. ما خودمان سعی خواهیم کرد که بیشتر حمله کنیم و ان‌شاالله در این بازی هم به گل دست خواهیم یافت و بازی را پیروز خواهیم شد.

منبع: مهر