حزب الله اعلام کرد که طی دو مرحله، پایگاه «دادو» مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی را با دهها موشک هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه نظامی دادو ارتش رژیم صهیونیستی، مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم اشغالگر را با ۵۰ موشک هدف قرار داده است.

طولی نکشید که حزب الله از شلیک ۴۰ موشک به این پایگاه مهم صهیونیستها برای دومین بار خبر داد.

در بیانیه دوم حزب الله آمده است رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای دفاع از مردم لبنان و غزه و مقاومت آن برای دومین بار، پایگاه دادو، مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی را با ۴۰ موشک هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین ویدئویی درباره هدف قرار دادن این پایگاه مهم رژیم صهیونیستی و مشخصات دقیق آن منتشر کرد که طی آن آمده است : این پایگاه در سال ۱۹۴۸ و زمان اشغال سرزمین فلسطین تاسیس شد، در غرب شهر اشغالی صفد و ۱۲ کیلومتری مرز لبنان قرار دارد.

مساحت این پایگاه مهم ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۴۰ هزار متر مربع است، این پایگاه فرماندهی نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی و مسئولیت اداره جنگ در دو جبهه لبنان و سوریه را برعهده دارد.

هاآرتص از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۲۲۰ موشک در یک روز از لبنان شلیک شد که بیشترین تعداد موشکی است که حزب الله طی یک روز از ابتدای جنگ(رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان) شلیک کرده است.