کد خبر 1645944
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تحقیقاتش را درباره بازی تیم‌های فرانسه و ایران در جام جهانی فوتسال آغاز کرد.

به گزارش مشرق، در سومین و آخرین دیدار گروه F جام جهانی فوتسال دو تیم ایران و فرانسه به مصاف هم رفتند. قبل از بازی شایعاتی به گوش رسید که تیم‌ها قصد دارند دوم شوند تا مسیر راحتی در مرحله حذفی داشته باشند.

برنده می‌دانست که حریف مرحله یک هشتم نهایی‌اش مراکش قهرمان فعلی آفریقا و یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان است و علاوه بر این، برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی فوتسال که در سه بازی گروهی خود ۲۷ گل زده و تنها و دو گل دریافت کرده نیز در مرحله بعد منتظر است.

خیلی از تیم‌ها از اتفاقات این دیدار شکایت کردند. به گفته سخنگویان تیم ها، فرانسه به عمد در این مسابقه باخت تا در قسمت مطلوب جدول قرار بگیرد تا از دیدار با برزیل اجتناب کند.

فیفا در بیانیه خود آورده است: ما از شکایات تیم های شرکت کننده در جام جهانی فوتسال در رابطه با بازی گروه F بین فرانسه و ایران مطلع هستیم. تا زمانی که روند تحقیقات ما ادامه داشته باشد، هیچ اظهارنظر دیگری انجام نخواهد شد.

تیم فرانسه در رده دوم گروه قرار گرفت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تایلند خواهد رفت. ایران نیز فردا پنجشنبه به مصاف مراکش خواهد رفت. اگر ایرانی ها مراکش را شکست دهند در مرحله یک چهارم نهایی با برزیل بازی خواهند کرد.

منبع: ایسنا