کد خبر 1645949
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

به نظر می‌رسد که مصدومیت کیلیان امباپه جدی است و احتمال غیبت او در دیدار برابر اتلتیکو مادرید زیاد است.

به گزارش مشرق، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی آلاوس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل در خانه حفظ کند و روند بردهایش را ادامه دهد.

کیلیان امباپه عملکرد بسیار درخشانی در این بازی داشت و موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را با نمایش خوبش و گلی که برای تیمش به ثمر رساند هم از آن خود کند اما در دقیقه ۸۰ از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به آردا گولر داد و پس از پایان این بازی بود که شایعاتی درباره احتمال مصدومیت او منتشر شد.

حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که امباپه از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و به احتمال بسیار زیاد نمی‌تواند تیمش را در دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد همراهی کند. رئال مادرید به شدت نگران وضعیت این بازیکن است و حاضر نیست هیچ ریسکی روی شرایطش انجام دهد.

کادر پزشکی و فنی رئال تصمیم نهایی در این زمینه را به انجام ارزیابی بیشتر موکول کرده اما رلوو تاکید دارد که احساس کلی در این باشگاه نسبت به حضور امباپه در دربی مادرید منفی است و باید منتظر برگزاری اولین دربی این فصل بدون حضور این ستاره فرانسوی در ترکیب رئال مادرید باشیم.

منبع: ورزش سه