کد خبر 1646039
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

رودری که در دیدار با آرسنال مصدوم شده بود به مدت طولانی از میادین به دور خواهد بود.

به گزارش مشرق، باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که رودری، هافبک کلیدی این تیم، به آسیب‌دیدگی رباط در زانوی راست خود دچار شده است. این مصدومیت در نیمه اول بازی مقابل آرسنال که با نتیجه ۲-۲ در لیگ برتر به پایان رسید، رخ داد و نگرانی‌های زیادی برای هواداران سیتی ایجاد کرد.

رودری پس از این مصدومیت به اسپانیا سفر کرد تا تحت مشاوره تخصصی قرار گیرد. پزشکان پس از انجام تست‌های اولیه به دنبال ارزیابی کامل آسیب‌دیدگی‌اش هستند تا بتوانند میزان دقیق آسیب و پیش‌بینی‌های لازم را ارائه دهند. اینطور که مشخص است سیتیزن‌ها تا مدتی طولانی این مهره ارزشمند را در اختیار نخواهند داشت.

حضور رودری در ترکیب سیتی برای ادامه فصل بسیار حیاتی است و غیبت او می‌تواند تأثیر زیادی بر عملکرد تیم در مسابقات آینده داشته باشد.

نشریه آس می‌نویسد که «رودری بزرگ‌ترین قربانی تقویم پرفشار مسابقات» به شمار می‌آید و همیشه از فشار بازی‌ها گلایه می‌کرد و در نهایت بدترین بلا به سرش آمد.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، نامزد توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در طول ۳ فصل ۱۸۵ بازی برای سیتی و تیم ملی اسپانیا انجام داده یعنی در هر فصل بیش از ۶۰ بازی انجام داده که برای «یک فوتبالیست بسیار سنگین» است.