یک ژنرال ارشد صهیونیست با اشاره به اینکه تل آویو بدون متحدان آمریکایی و غربی خود زیاد دوام نمی آورد، افزود که این کشورها کم کم از اسرائیل فاصله می گیرند.

به گزارش مشرق، اسحاق بریک ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: انزوای اسرائیل بیش از پیش در دنیا افزایش پیدا می کند و ما تحت حاکمیت بنیامین نتانیاهو و حامیان با نفوذ وی از جمله یواف گالانت و هرتزی هالوی با شایستگی به این جایگاه رسیده ایم! اینها هر اشتباه ممکن را برای دور کردن دوستان اسرائیل از ما انجام می دهند.

وی ادامه داد که برای خروج از این بحران و خفقان هیچ چاره‌ای غیر از تغییر این افراد نداریم.

بریک افزود: اسرائیل بدون کمک دنیای غرب از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی نمی‌تواند زیاد دوام بیاورد، اما این کشورها به جای ارائه کمک، کم کم از ما فاصله می‌گیرند. حتی دولت‌های دوست اسرائیل نیز تصمیم می‌گیرند که صادرات سلاح به اسرائیل را متوقف کنند و تحریم‌های اقتصادی علیه ما اعمال می‌کنند.

در همین رابطه یکی از مسئولان سابق سرویس امنیتی داخلی رژیم صهیونیستی شاباک نیز گفت که نباید توانمندی حزب الله برای شلیک موشک به مرکز اسرائیل را دست کم بگیریم، کاری که امروز حزب‌الله انجام داد، نمایشی کوچک از آن چیزی است که در اختیار دارد.

منبع: مهر