ارتش اشغالگر امروز چهارشنبه در ادامه حملات وحشیانه به لبنان، برای نخستین‌بار در طول جنگ جاری، دو شهرک واقع در شمال بیروت را بمباران کرد.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی، از صبح امروز، همزمان با عملیات‌های حزب‌الله در دفاع از نوار غزه و لبنان، برخی مناطق جنوبی این کشور و منطقه البقاع و جبل لبنان واقع در شمال بیروت را بمباران کرد و جنایات جدیدی را علیه شهروندان لبنانی مرتکب شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ارتش اشغالگر امروز نیز بخش‌های وسیعی از جنوب لبنان و منطقه البقاع را بمباران کرده است.

وزارت بهداشت لبنان از شهادت و مجروحیت شماری از شهروندان لبنانی در جریان تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان خبر داد و اعلام کرد که در حمله اسرائیل به عین قانا، ۳ نفر شهید و ۱۳ نفر مجروح، در حمله به شهرک جون در الشوف، ۴ نفر شهید و چندین نفر مجروح و در بمباران المعیصره در شمال بیروت ۳ نفر شهید و ۹ نفر مجروح شدند.

امروز برای نخستین‌بار در طول جنگ جاری، رژیم صهیونیستی به شهرک‌های جون و المعیصره در شهرستان کسروان واقع در استان جبل لبنان که در شمال بیروت قرار دارد حمله کرد.

برخی منابع رسانه‌ای ادعا کردند که در حمله به المعیصره، یک مسئول عالی‌رتبه حزب‌الله هدف قرار گرفت و ترور شد. اما یک منبع آگاه در حزب الله این خبر را تکذیب و در گفت‌وگو با العربی الجدید تصریح کرد که هیچ یک از رهبران مقاومت در این تجاوز ترور نشده است.

منبع: فارس