ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که مقر اصلی فرماندهی حزب‌الله لبنان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف حمله هوایی قرار داده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. بنابر گزارشات میدانی، این حمله، شدید ترین حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت بوده است.

قتل عام رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت

کارشناسان نظامی مدعی شدند اسرائیل در تجاوز امروز خود به ضاحیه بیروت از بمب های سنگرشکن ۲ تنی استفاده کرده است. خبرنگار الجزیره گزارش داد که قتل عام بزرگی رخ داده است.

شبکه المنار گزارش داد که طبق اولین گزارش‌ها یک نفر در بمباران ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده و ۵۰ تن دیگر زخمی و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

حمله سنگین رژیم صهیونیستی به بیروت
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید
تصاویر آخرالزمانی از حملات اسرائیل به ضاحیه
برای مشاهده فیلم روی عکس کلیک کنید

به گفته این منابع، محله های مسکونی در منطقه حاره حریک در جنوب بیروت به شدت بمباران شده است. رسانه های صهیونیستی مدعی شدند مقر مرکزی حزب الله هدف حملات امروز بوده است.

اولین واکنش ارتش رژیم صهیونیستی به حمله به ضاحیه بیروت

ارتش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود، مدعی شد مرکز فرماندهی مرکزی حزب الله در زیر زمین در ضاحیه بیروت هدف حمله قرار گرفته شد.

سخنگوی ارتش اسرائیل با تایید خبر حمله جنگنده های این رژیم به ضاحیه بیروت مدعی شد در این تجاوز مقر فرماندهی مرکزی حزب الله را در قلب ضاحیه هدف حمله قرار داده است.

محل حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه
بر روی مشاهده تصاویر، روی عکس کلیک کنید

منابع خبری خبر از تخریب بسیاری از منازل مسکونی مجاور محل حملات بر سر شهروندان لبنانی گزارش داد. شواهد عینی از تخریب کامل ۱۰ ساختمان مسکونی در ضاحیه بیروت حکایت دارد . برخی از برج های مسکونی در منطقه حاره حریک بر سر خانواده های ساکن در آن خراب شد.

هدف حمله امروز، سید حسن نصرالله بود/ منابع مطلع: سید حسن در جای امنی قرار دارد

رسانه های عبری زبان اعلام کردند که عملیات ترور سید حسن نصرالله در حمله امروز ارتش اسرائیل به ضاحیه بیروت شکست خورده است. وب سایت عبری زبان یدیعوت و کان هم مدعی شدند هدف ترور امروز سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان بوده است.

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد: حمله با جنگنده های اف ۳۵ و بمب های سنگرشکن انجام شده است. در این عملیات به مرکز فرماندهی حزب الله حمله کردیم و هدف شخص سید حسن نصر الله بود.

تخریب ۱۰ ساختمان در ضاحیه پس از حمله صهیونیست‌ها
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

شبکه کان مدعی شد اطمینانی در مورد حضور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در زمان بمباران امروز ضاحیه بیروت در محل حادثه وجود ندارد. خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از منابعی در حزب الله نوشت که سید حسن نصرالله در سلامت و مکانی امن است.

برخی از منابع عربی نیز اعلام کردند دبیرکل حزب الله در سلامت کامل به سر می برد و حزب الله به زودی بیانیه ای را در خصوص تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت منتشر خواهد کرد

شبکه سعودی الحدث مدعی ترور شیخ حسین جفال یکی از رهبران ارشد حزب الله شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که جنگنده های این رژیم متجاوز دو هزار تُن مواد منفجره بر سر مردم ضاحیه بیروت ریخته است. رسانه های اسرائیلی اذعان کردند که این رژیم در رسیدن به اهداف خود از این تجاوز شکست خورده است.

شبکه المیادین گزارش داد که ۶ ساختمان مسکونی با خاک یکسان شده است.

وحشت در سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو نشست با خبرنگاران را ناتمام گذاشت

بدنبال حمله سنگین رژیم صهیونیست به ضاحیه بیروت، رسانه های عبری زبان اعلام کردند که پناهگاها در تل آویو و مناطق مرکزی فلسطین اشغالی باز شده است.

تصویری از محله حمله رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشست خبری با خبرنگاران اسرائیلی را ناتمام گذاشت. این اتفاق بعد از آن رخ داد که «رومن گافمن»، مشاور نظامی نتانیاهو چیزی در گوش او گفت.

دفتر نخست‌وزیریِ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نتانیاهو ساعت ۲۰ به‌وقت نیویورک به اسرائیل برمی‌گردد

آمار شهدای ضاحیه به ۱۴ نفر رسید

منابع خبری گزارش دادند که دستکم ۱۴ غیرنظامی در تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند که این آمار اولیه است. وزیر بهداشت لبنان: ساختمان‌های هدف قرار گرفته توسط اسرائیل مملو از ساکنان بوده است. انتظار می‌رود شمار کشته‌شدگان بسیار بالا باشد.