مشاور رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: قطعاً در آینده این رژیم درمانده با پشیمانی موجودیت خویش را از دست خواهد داد.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این رژیم جعلی که به‌صورت آژانس آدم‌کشی درآمده است، در بحران مشروعیت داخلی و بین‌المللی تصمیم گرفته خود را به بی‌کلگی سیاسی و امنیتی بزند تا دستاوردی ناچیز به دست آورد و بتواند رژیم را سرپا نگهدارد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شهادت و عروج ملکوتی مرد بزرگ مقاومت در منطقه، حسن نصرالله قهرمان، به‌دست نامردان کثیف صهیونیست، گرچه برای مجاهدان مسلمان به‌خصوص سلحشوران حزب‌الله لبنان و ملت لبنان بسیار تأثربرانگیر است، فقدان او نظیر شهادت سردار سلیمانی دردی است که هرگز از دل‌ها محو نمی‌شود. اما این رژیم جعلی که به‌صورت آژانس آدم‌کشی درآمده است، در بحران مشروعیت داخلی و بین‌المللی تصمیم گرفته خود را به بی‌کلگی سیاسی و امنیتی بزند تا دستاوردی ناچیز به دست آورد و بتواند رژیم را سرپا نگهدارد.

در این روش دیوانگی ساختگی، آمریکا و غرب زمان را با الفاظ ظاهری سپری می‌کنند، اما در عمل با ارسال سلاح و تجهیزات وسیع مسیر این جنایات را مهیا می‌نمایند، لذا واقعاً شریک جرم این رژیم سفاک هستند و این امر در محاسبات مقاومت منطقه مدنظر قرار خواهد گرفت.

إن‌شاءالله با جهاد فراگیر نیروی‌های مقاومت در منطقه و هدایت‌های رهبری معظم، همگان در مقابله با این جانیان به پا خواهند خاست تا دیگر کسی در منطقه اجازۀ چنین گستاخی‌ای به ساحت مسلمانان پیدا نکند.

شهادت این مرد الهی را به خانوادۀ محترمشان و همۀ نیروهای مقاومت به‌خصوص اعضای حزب‌الله تسلیت عرض می‌کنم و قطعاً در آینده این رژیم درمانده با پشیمانی موجودیت خویش را از دست خواهد داد.

علی لاریجانی | 1403/7/7