به گزارش مشرق، ابتدای اخباری ضدونقیض منتشر شده درباره حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان و برخی رسانه خبر از شهادت سید بزرگ مقاومت و برخی از فرماندهان ایرانی از جمله سردار شهید عباس نیلفروشان را روایت می کردند.

اخباری که تا روز گذشته تایید نشد و در نهایت یکی پس از دیگری و پس از انتشار بیانیه هایی رسمی اخبار بهت آور شهادت سرداران بزرگ مقاومت به تایید رسید و پس از خبر شهادت سید حسن نصرالله خبر شهادت سردار عباس نیلفروشان م عاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت در کنار شهید سید حسن‌ نصرالله نیز به تایید رسید و منتشر شد.

سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان بود.

خبری که بسیاری از کاربران توئیتری را بار دیگر داغدار کرد و آن ها در صفحات خود این شهادت را تبریک و تسلیت گفتند و همچنین بخود بالیدند که ایران و مقاومت در یک جبهه و یک راستا در حال فعالیت هستند:

شهادت فرمانده سرافراز عباس نیلفروشان، یکی از قهرمانان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در کنار سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله و برادران او در مقاومت اسلامی لبنان، در نبرد مقابله با تجاوز صهیونیستی و وحشیانه علیه لبنان و حمایت از غزه، تأکیدی است.

بر پیوند خونی‌ای که ملت‌های امت ما را در مقابله با تهدیدات و توطئه‌هایی که امنیت و استحکام کشورهای منطقه را هدف قرار داده‌اند، متحد می‌سازد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.