نماینده پارلمان عراق با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، تهدید کرد این تجاوزات دشمن بدون پاسخ نمی‌ماند و روزهای آتی برای رژیم صهیونیستی دشوار خواهد بود.

به گزارش مشرق، «حسین فدعم» نماینده پارلمان عراق تأکید کرد کشورش که در پی شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، عزای عمومی اعلام کرده، به حمایت از ملت لبنان و مردم غزه ادامه می‌دهد.

حسین فدعم تصریح کرد، رهبری مقاومت با ترور رهبران نه تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه رشد می‌کند و قادر خواهد بود ایستادگی کرده و قدرت خود را جمع کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی ابراز اطمینان کرد که حزب‌الله می‌تواند این درد بزرگ را پشت سر بگذارد و رزمندگان صبور و استوار هستند. ملت عراق در جبهه پشتیبانی ثابت‌قدم است.

فدعم افزود رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در تحقق اهداف نظامی خود، تلاش می‌کند منطقه را وارد جنگ فراگیر کند و دامنه جنگ‌ را گسترش دهد، به همین جهت به ترور رهبران، ارتکاب قتل‌عام‌ علیه غیرنظامیان و استفاده از تسلیحات ممنوعه در سطح بین‌المللی روی آورده است. وی اطمینان داد همه این جنایات به پیروزی منجر خواهد شد و رژیم صهیونیستی به اهداف خود در آزادی اسرای صهیونیستی و دستیابی به امنیت نمی‌رسد.

نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه کشورش به حمایت انسانی از ملت لبنان اعم از امدادرسانی و مداوای مجروحان ادامه می‌دهد، افزود تجاوز کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و روزهای آتی برای این رژیم دشوار خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود به ضاحیه جنوبی بیروت، دبیرکل حزب‌الله لبنان و تعدادی دیگر از نیروهای حزب‌الله و شهروندان لبنانی را به شهادت رساند.

منبع: ایسنا