تکلیف امروز مقاومت است و استقامت تا آخرین نفس و یقین ما به پیروزی که امام و رهبر محبوب ما امام خامنه‌ای که سیدحسن می‌گفتند من سرباز امام خامنه‌ای هستم.

به گزارش مشرق، خانم کورانی همسر شهید شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان خطاب به ملت ایران پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حزب‌الله این شجرۀ طیبه که ثمرۀ مبارک اطاعت از مقام ولایت با تعداد کمی از مجاهدان مخلص و صادق شروع شد و به طوفانی از دل‌های مؤمن و عاشق که در رهبر محبوب خود ذوب شده‌اند.

این صدق، اخلاص و فداکاری به جایی رسید که روز حادثۀ انفجار پیجرها ۳۰۰۰ تن از جوانان مجاهد رشید ما ابوالفضل‌وار مجروح شدند ولی ام‌البنین‌وار می‌گفتند فدای سید. سید راضی نیستیم یک ذره هم ناراحت بشوید.

امّا روز غمناک اعلان شهادت معشوق دل‌ها که ۴۰ سال لحظه‌به‌لحظه با مردمش بوده‌ام.

همه می‌گویند امروز فهمیدیم الآن انکسر ظهری. الآن می‌فهمیم علی‌الدنیا بعدک‌العفا. دل‌ها خونی است بعد از این فقدان عظیم بعد از دست دادن عده‌ای زیاد از فرماندهان. الان صهیونیست‌ها مردم را از همۀ جهت در محاصره موشک‌های آمریکایی قرار دادند. هر روز ده‌ها شهید و آوارگان در فشار هستند ولی یک‌صدا.

تکلیف امروز مقاومت است و استقامت تا آخرین نفس و یقین ما به پیروزی که امام و رهبر محبوب ما امام خامنه‌ای که سیدحسن می‌گفتند من سرباز امام خامنه‌ای هستم. بأبی انت و أمی و نفسی و اهلی و مالی.

این ابتلائات دل‌ها را سوق می‌دهد برای توسّل و استجاره به صاحب العصر و الزمان برای تعجیل فرج و ظهور. اللهمّ عجّل لولیک الفرج