کد خبر 1647450
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ ۹ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. در دومین هفته پاییز تمامی عواملی موثر بر بازار خودرو دست به دست هم داده تا نوسان بر بازار حاکم شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در دو بازار داخلی و مونتاژی متفاوت بود؛ طوری که بازار داخلی به استثنای تعدادی از محصولات با ریزش مواجه شده و بیشتر محصولات مونتاژی روند صعودی را تجربه کردند. همچنین تغییر جزئی نرخ دلار و از سوی دیگر ایجاد تنش‌ها در منطقه خاورمیانه به عنوان عامل موثر دلیلی برای تغییر قیمت‌ها در بازار است.

قیمت خودروهای داخلی

پژو پارس TU۵ از خودروهای پر سروصدا و پرطرفدار ایران خودرو، از مرز ۹۰۰ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد و با ریزش ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۸۹۴ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ از دسته محصولات داخلی ایران خودرو با افت هشت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۸۸۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. البته خودور مذکور درحال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌ بالای شرکت سایپا با افت سه میلیون تومانی به قیمت ۸۰۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از خودروهای اتومات بازار داخلی به شمار می‌رود که امروز ۹ میلیون تومان گران شده و به بهای ۵۴۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات با افزایش روبه‌روست.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ ۳) از محصولات مونتاژی که با رشد ۴۰ میلیون تومانی در محدوده یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان قرار گرفت.

رسپکت ۲ از محصولات مونتاژی بهمن موتور از ابتدای معاملات امروز همانند سایر محصولات این شرکت با رشد ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) از محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که با رشد ۳۳ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

هایما ۷X از دسته محصولات مونتاژی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود امروز ۲۸ میلیون تومان گران‌ترشده و به قیمت یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

منبع:تجارت‌نیوز