علمای بحرین تأکید کردند دشمن صهیونیستی با ریختن خون دبیرکل حزب‌الله لبنان به نابودی خود سرعت می‌بخشد.

به گزارش مشرق، علمای بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به امام عصر حضرت مهدی(عج) و مراجع گرانقدر سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران و تمام مبارزان و اعضای محور مقاومت به‌ویژه مقاومت لبنان و عموم امت اسلامی و آزادگان جهان شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهانش و دیگر رهبران شهید در راه قدس و آزادی مقدسات را تسلیت می‌گوییم.

طبق گزارش العهد، در این بیانیه آمده است: فراق آن‌ها تمام قلب‌های باایمان و عاشق این فرد پاک و نورانی را به درد آورده است؛ فردی که در سرافرازی و عزت می‌درخشد و در سراسر مسیر جهادی‌اش پیروزی نصیبش شد. تا اینکه خداوند متعال برای او بزرگترین تجلیل و بزرگترین پیروزی را رقم زد که همان شهادت است.

در این بیانیه آمده است: آری، شهدا هرگز نمی‌میرند. این شهدا پشت سر خود ملتی بزرگ ایجاد می‌کنند که راه آنها را دنبال می‌کنند. آن‌ها مسیر سربلندی را بر جای می‌گذارند که مجاهدان آن را دنبال می‌کنند و مدرسه‌ای بزرگ که رهبران، مجاهدان و شهدا از آن فارغ التحصیل شوند. آری، همه ما به وعده خداوند اطمینان و یقین داریم؛ وعده‌ای که به برکت این خون پاک و فداکاری‌ها در راه خدا محقق خواهد شد و دشمن بزدل صهیونیستی با ریختن این خون پاک تنها نابودی خود را تسریع می‌بخشد.

در این بیانیه تأکید شده است: تمام بحرین به خاطر این مصیبت بزرگ در عزاداری به سر می‌برد. ما ادامه عزاداری را تا روز جمعه اعلام می‌کنیم و خواهان مشارکت فعال در مجالس عزاداری هستیم.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و تعدادی از اعضای حزب‌الله شد. ارتش این رژیم طی روزهای اخیر چندین حمله جنایتکارانه را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داده که منجر به شهادت مسئولانی از حزب‌الله شده است.

منبع: ایسنا