کد خبر 1647696
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ۳ امتیازی که فکر می‌کردیم در جیب‌مان است را نتوانستیم به دست بیاوریم.

به گزارش مشرق، رضا درویش پس از تساوی خانگی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان، اظهار داشت: قبل از هرچیز به مناسبت شهادت سید مجاهد، مردم بیروت و سردار رشید ایرانی برادر نیلفروشان و همچنین درگذشت معدنکاران بروند طبس، عرض تسلیت دارم.

وی در ادامه افزود: روی سه امتیاز این بازی حساب کرده بودیم. از نظر کیفیت هم پرسپولیس بهتر بود، ولی در فوتبال همیشه آنچه شما می‌خواهید محقق نمی‌شود. شاید یکی از دلایلش خستگی باشد. در یک دوروز اخیر بارندگی بود و بچه‌ها نمی‌توانستند تمرین کنند. امروز هم شدت باران زیاد بود که روی کیفیت بازی تاثیر داشت و باعث سرخوردگی زیاد در زمین شد. به هرجهت ۳ امتیازی که فکر می‌کردیم در جیب‌مان است را نتوانستیم به دست بیاوریم. ان‌شاالله مقابل چادرملو با یک تیم سرحال برای کسب ۳ امتیاز حاضر می‌شویم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه به نظر می‌رسد کار صعود این تیم سخت شده، تصریح کرد: امیدواریم در بازی‌های بعدی نتیجه دلخواه را بگیریم. متوجه شدید تیمی که زمین ندارد و معلوم نیست کجا بازی می‌کند، دچار مشکل می‌شود. جا دارد از مسئولان شهرقدس تشکر کنیم، ولی ۴ روز بعد بازی ما در تختی است. ۳-۲ هفته آنجا بازی می‌کنیم. یک بازی آسیایی در تختی هستیم و بعد آزادی تکمیل شود به آنجا می‌رویم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه متذکر شد: وقتی تیمی می‌خواهد مدارج قهرمانی را طی کند باید همه اجزای آن را داشته باشد. از اول لیگ هیچ وقت میزبان نبودیم. در آسیا هم در زمینی که تاکنون تمرین نداشتیم ۲ بازی کردیم. ببینید رقیبان ما چه امکاناتی دارند، ولی این باعث نمی‌شود بچه‌ها شایستگی‌های خود را بروز ندهند. ان‌شاالله در بازی‌های آینده نتایج قابل قبولی می‌گیرند تا صعود کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه آیا کریم باقری به کادرفنی اضافه می‌شود، تاکید کرد: ان‌شاالله با او صحبت می‌کنیم. تمایل داشت برگردد. باید با کادرفنی هم صحبت کنیم. جلسه‌ای با هم داشتیم.

درویش درباره حضور علی پروین در باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: وقتی این باشگاه تحت نظر بنیاد مستضعفان بود، کرباسیان که اولین مدیر پرسپولیس بود به باشگاه آمد. از پروین هم خواهش کردیم بیاید. چون روزگارانی را در آن دوران با کرباسیان سپری کرده بود. هم بابت بازی‌های گذشته خسته نباشید گفت و هم دیداری تازه شد.

وی درمورد اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند به قهرمانی در ایران عادت کرده‌اند و انتظار صعود در لیگ نخبگان را دارند، اما میانگین سنی تیم بالا است و ابزار هجومی هم باید بهتر شود، گفت: این را قبول ندارم. همین بازیکنان در چند بازی اخیر ستاره بودند. ضمن اینکه جوان‌های مستعد کم نداریم. متااسفانه هنوز یاد نگرفته‌ایم که نتیجه بازی غیرقابل تصور است. نتیجه‌ای که خودمان هم آن را دوست نداشتیم.