کد خبر 1647860
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷

قیمت خودرو امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در حالی شکل کاهشی به خود گرفت که از ابتدای هفته شاهد نوسان قیمت‌ها در بازار خودرو بودیم، البته این ریزش‌ها در هر دو بازار داخلی و مونتاژی ناشی از ریزش جزئی نرخ دلار است.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در بیشتر محصولات روند نزولی را تجربه کرد. طوری که هر دو بازار با شدت و میزان متفاوت از دو میلیون تومان تا ۷۰ میلیون تومان ریزش داشته‌اند. همچنین با توجه به نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو، اغلب محصولات عقب‌نشینی کردند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات شیب منفی را تجربه کرد.

سورن پلاس با مدل ۱۴۰۳ از ارزان‌ترین نوع خود، امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۷۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما و تمامی هم‌نوعان این خودرو امروز روند نزولی را به خود گرفته است. خودروی مذکور با افت ۱۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت هفت میلیون تومانی به قیمت ۷۲۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودروی سهند S که به‌تازگی راهی بازار سایپا شده است از کانال ۵۰۰ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با افت شش میلیون تومانی در بازار به قیمت ۴۹۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شد.

اکستریم VX که جدیداً توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی در محدوده چهار میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

هیوندای توسان در شمار محصولات کرمان موتور رکورددار افت قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده است و با ریزش ۷۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچی H۵ از محصولات مونتاژی بهمن موتور که امروز روند نزولی به خود گرفته با افت ۴۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

منبع:تجارت‌نیوز