وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۱ هزار و ۷۸۸ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را منتشر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار کلی شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۴۱ هزار و ۷۸۸ نفر رسیده است.

علاوه بر این بر اساس اعلام وزارت بهاداشت فلسطین در نوار غزه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در مجموع به زخمی‌شدن ۹۶ هزار و ۷۹۴ فلسطینی ساکن این باریکه انجامیده است.

این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ کشتار جدید را در نوار غزه مرتکب شده است که در نتیجه این جنایت‌ها، پیکر ۹۹ شهید به بیمارستان‌های نوار غزه منتقل شده و ۱۶۹ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که هنوز پیکر تعدادی از شهدا در زیر آوارها مانده و یا در مسیرهای مواصلاتی رها شده و دسترسی به این شهدا ممکن نیست.

منبع: مهر