حزب‌الله لبنان طی امروز (پنج‌شنبه) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه و در دفاع از لبنان ۲۵ عملیات را علیه پایگاه‌ها شهرک ها و نظامیان نفوذ کرده این رژیم به خاک لبنان انجام داد.

به گزارش مشرق، حزب‌الله در تازه‌ترین و مهمترین عملیات خود پایگاه صنایع نظامی «سخنین» را با چند موشک هدف قرار داد.

حزب‌الله همچنین با انفجار چهار بمب نظامیان نفوذ کرده رژیم صهیونیستی به شهرک‌های ««ارون الراس» و «یارون» را هدف قرار داد و شماری از آنها را کشته و یا زخمی کرد.

حزب‌الله در عملیاتی دیگر یک تانک «مرکاوا» ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدایت شونده در شهرک «نطوعه» هدف قرار داد و آن را منهدم کرد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمانش، مجاهدین مقاومت اسلامی وقتی که نیروهایی از تیپ گولانی قصد داشتند شهر مارون الراس را از جهت غربی دور بزنند بمب قوی را در مسیر آنها منفجر کردند که همگی کشته و زخمی شدند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از بالگردهای اسرائیلی در حال انتقال کشته‌ها و مجروحان درگیری‌ها با حزب‌الله در مرزهای شمالی به بیمارستان را منتشر کردند.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن صبح امروز محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه «الراهب» را با ۲ موشک برکان هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به حملات ددمنشانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز محل تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در نزدیکی شهرک صهیونیستی ادمیت را موشکباران کردند.

این جنبش در بیانیه دیگری از حمله به محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی «کفرگلعادی» با موشک‌های فلق خبر داد.

حزب‌الله همچنین بیانیه‌ دیگری نیز صادر و طی آن حمله رزمندگان مقاومت اسلامی به پادگان «رامیم» با موشک‌های فلق را اعلام کرد.

جنبش حزب‌الله در چند بیانیه جداگانه نیز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز محل تجمع نظامیان صهیونیست در «حرش مسکفعام» را هدف حمله موشکی، پایگاه الراهب را هدف حمله توپخانه‌ای و شهر اشغالی طبریا را هدف حمله موشکی قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

منبع: ایرنا