کد خبر 1649670
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

قیمت خودرو امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. امروز بازار شاهد نوسان متنوع در محصولات داخلی و مونتاژی بوده است.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ در بیشتر محصولات با تغییر گزارش می‌شود. این فراز و نشیب در محصولات ناشی از اتفاقات و رویدادهای رخ داده و همچنین نوسانات نرخ دلار است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شد.

دنا پلاس (۶ سرعته) از نوسانی‌ترین محصولات که امروز چهار میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس ELX از محصولات پرطرفدار و پرشتاب ایران خودرو محسوب می‌شود که سه میلیون تومان کاهش یافته و به قیمت ۷۲۹ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک اتوماتیک در شمار محصولات اتومات سایپا، با ریزش ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۵۳۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G در شمار محصولات رده‌بالای شرکت سایپا که از ابتدای معاملات امروز شش میلیون تومان گران شده و به قیمت ۸۱۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نوسانی مشاهده می‌شود.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) با مدل ۱۴۰۳ از محصولات مونتاژی مدیران خودرو که با افت ۱۳ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی A۵ از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می برد که امروز با افت ۱۴ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H۵ از محصولات مونتاژی که در شرکت بهمن موتور تولید و عرضه می‌شود با افت ۲۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۵۴ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

منبع: تجارت نیوز