مبارزان مقاومت در حال نبرد مستقیم با نظامیان رژیم صهیونیستی هستند و شماری از آنها کشته و برخی دیگر را زخمی کرده اند و همزمان با موشک تاندوم یک تانک مرکاوا اشغالگران را شکار کردند.

به گزارش مشرق، مبارزان مقاومت فلسطین ضربه مهلک جدیدی به اشغالگران در شمال غزه وارد کردند.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی از نوع مرکاوا را در منطقه القصاصیب در جبالیا در شمال غزه با موشک تاندوم هدف قرار داده است.

همزمان مبارزان قسام شاخه نظامی حماس نیز از درگیری مستقیم با نظامیان صهیونیست در جبالیا خبر دادند.

قسام اعلام کرد: مبارزان ما از فاصله صفر در حال نبرد با نظامیان دشمن هستند که از غرب اردوگاه جبالیا در شمال غزه در حال حرکت هستند و شماری از این نظامیان به دست مبارزان ما به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شده اند.

این در حالی است که حملات موشکی مقاومت فلسطین به صهیونیستها هم ادامه دارد. رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند حمله موشکی گردان‌های قسام به تل آویو موجب تعطیلی فرودگاه بین المللی بن‌گوریون شد. این منابع از آماده باش کامل در اراضی اشغالی در پی احتمال حملات موشکی دوباره از نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر در خنثی کردن حمله موشکی قسام از غزه ناکام ماند. این منابع عنوان کردند که ناتوانی در جلوگیری از حمله موشکی حماس از غزه به معنی عدم نابودی توانمندی این جنبش در کنترل اوضاع در نوار غزه است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ظاهراً ارتش اطلاعات مشخصی از حمله موشکی قسام نداشته است.

رسانه صهیونیستی یسرائیل هیوم تاکید کرد که برآوردهای ارتش حاکی از آن است که حماس همچنان ده‌ها موشک دوربرد در اختیار دارد.

منبع: مهر