کد خبر 1650363
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

سران ضدانقلاب در خارج اش کشور به طور هماهنگ از وعده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای براندازی در ایران حمایت کرده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - پس از اعلام شهادت سیدحسن نصرالله و ۴۸ ساعت قبل از عملیات وعده صادق ۲، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ویدئویی از خود منتشر کرد که مخاطب آن مردم ایران بودند.

نتانیاهو گفت «من زیاد درباره رهبران ایران صحبت می‌کنم؛ اما در این لحظه حساس، می‌خواهم مستقیماً با شما - مردم ایران - صحبت کنم. بدون فیلتر، بدون واسطه.». او با دست گذاشتن بر موضوعات اقتصاد، درمان و سلامت و رفاه مردم ایران، وعده داد براندازی جمهوری اسلامی زودتر از آنچه که تصور می‌شود اتفاق خواهد افتاد.

نتانیاهو بارها به بهانه ارسال پیام برای مردم ایران، از فتنه‌گران و آشوب‌ها در کشور حمایت کرده است. در اغتشاشات ۱۴۰۱، نتانیاهو در مصاحبه با بخش انگلیسی رسانه سعودی العربیه، آشوب‌های پائیز ۱۴۰۱ را مهم‌ترین ناآرامی پس از انقلاب دانست. او مدعی شد این وضعیت بی‌سابقه است و منجر به «بازنگری» واشنگتن در مورد توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران خواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم در اغتشاشات آبان ۹۸ نیز به پشتیبانی اغتشاشگران پرداخت و گفت ما در هر جا با جمهوری اسلامی مقابله خواهیم کرد. فریادهای «نه غزه نه لبنان» فتنه‌گران در سال ۸۸ نیز نتانیاهو را به وجد آورده بود و در نشست شورای امنیت ملی و سیاست خارجی کنست، از آشوب‌های جریان فتنه ۸۸ حمایت کرد و آن را در جهت منافع این رژیم دانست.

اما این بار نتانیاهو خود شخصاً نقش اپوزیسیون ایران را بازی می‌کند و با وعده براندازی در آینده نزدیک، رسانه‌های ضدانقلاب و دست‌اندرکاران آشوب را به ذوق آورده و موقتاً تنفس مصنوعی به ساختار ورشکسته و بی‌روح براندازان در خارج از کشور داده است.

رضا پهلوی؛ آماده‌سازی افکار عمومی ایران برای حملات رژیم صهیونیستی

«می‌دانم شاید بترسید که تغییر رژیم در ایران با خود هرج‌ومرج بیاورد. نترسید، ما اجازه نخواهیم داد پس از براندازی، خلأ قدرت و نابسامانی به وجود بیاید» این پیام رضا پهلوی بود که در صفحات مجازی خود با زیرنویس‌های عبری، عربی انگلیسی منتشر شد. فرزند شاه مخلوع در پیام خود جمهوری اسلامی را جنگ‌افروز در منطقه معرفی می‌کند و خطاب به مردم خاورمیانه و ایران می‌گوید «ما» هرج‌ومرج و خلا قدرت پس از براندازی را کنترل خواهیم کرد.

رضا پهلوی در حالی پیام خود را به صورت گسترده برای مردم منطقه ارسال کرده و خود را نماینده مردم ایران معرفی می‌کند که در کمپینی که سال گذشته برای اعتباربخشی به او انجام شده بود، افراد و گروه‌های زیادی را در خارج و داخل کشور خریداری کرده بود تا از او حمایت کنند و با چندین بار نام‌نویسی در این پویش، خود را پرطرفدار و نماینده مردم در داخل کشور نشان دهد. اما در نهایت با همه این تلاش‌ها، تنها ۵۰۴هزار نفر در این کمپین مشارکت کردند!

گیلا گاملیل، مسئول اطلاعات دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز در صفحات مجازی خود از پیام رضا پهلوی حمایت کرد و نوشت: «اسرائیل در کنار مردم ایران و روز آزادی ایران دور نیست.» البته شبکه تروریستی اینترنشنال تلاش کرده تا جایگاه گاملیل را کاهش داده و او را وزیر علوم و فناوری رژیم معرفی کند!

علاوه بر گاملیل، اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهوری اسرائیل نیز از انتشار این پیام‌ها حمایت کرد و در سالگرد ۷ اکتبر، خواستار «خیزش» مردم ایران و لبنان علیه جمهوری اسلامی و گروه‌های مقاومت شد.

در همین ایام برخی از چهره‌های شاخص سلطنت‌طلب هم به سرزمین‌های اشغالی فراخوانده شدند. این سیاست در راستای تلاش همیشگی رژیم برای سفیدشویی از سربازان خون‌آشام صهیونیستی و عادی‌سازی همبستگی دروغین مردم ایران و شهروندان ساکن اراضی اشغالی است.

حامد فرد، خواننده موهن خانواده پهلوی، با وجود وخامت حال در گذران دوره درمان سرطان خود، دعوت وزارت خارجه رژیم را لبیک گفته و با سفر به سرزمین‌های اشغالی، با سربازان جنایت‌کار صهیونیست عکس یادگاری گرفته است.

سال گذشته گیلا گاملیل، مسئول اطلاعات دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی پس از شکست اغتشاشات ، با سردبیران رسانه‌های معاند و چهره‌های شاخص ضدانقلاب فضای مجازی، دیدار کرد و هرکدام را تک‌به‌تک به سرزمین‌های اشغالی فراخواند و در تل‌آویو سکونت داد.

این افراد اعم از خواننده، تحلیلگر سیاسی، طنزپرداز و مدلینگ بودند که از آن زمان تاکنون، وظیفه سفیدشویی از رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی مردم ایران به شهرک‌نشینان و سربازان صهیونیست را برعهده داشتند.

برای آشنایی با این افراد و جزئیات دیدار آن‌ها با گیلا گاملیل، گزارش «استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!» مطالعه کنید.

فراخوان جذب آشوبگر در ایران در شبکه‌های اجتماعی منافقین

پالس‌های مقامات رژیم صهیونیستی درباره براندازی در ایران و پشتیبانی اپوزیسیون ایرانی از آن‌ها، پای گروهک تروریستی منافقین را هم وسط کشید. شبکه‌های اجتماعی منافقین با انتشار گسترده نشانی ادمین‌های خود، مردم ایران را دعوت کردند با به این ادمین‌ها در فضای مجازی معرفی و ملحق شوند.

در تشریح این فراخوان نوشته شده است: «فراخوان زنده انقلاب و آزادی است که امروز نامش کانون شورشی است. در تمام سال شب را به آتش می‌کشد از خیابانی به خیابان دیگر و از این شهر به آن شهر مراکز سرکوب و غارت را طعمه خشم خلق می‌کند.»

برای هماهنگی میان ضد انقلاب اتاق فکر رژیم صهیونیستی از متد جدیدی برای تأثیرگذاری در شبکه‌های اجتماعی رونمایی کرده و برای افزایش اعتبار حمایت‌ها از خود در افکار عمومی، سرسپردگان خارجی و روزنامه‌نگاران بین‌المللی را به صف کرده تا آنها هم به‌صورت فله‌ای در قامت ارتش سایبری حاضر شده و هم‌زمان از پیام‌های اپوزیسیون ایران و نخست‌وزیر رژیم خبیث حمایت و پشتیبانی کنند.

گویا تلاش‌های رژیم پس از گرفتاری در باتلاق غزه و لبنان و فرسایشی شدن هزینه‌های جنگ، صهیونیست‌ها را ناچار کرده تا از لایه‌های جنگ هیبریدی و ترکیبی عقب‌نشینی کنند و گروهک‌های سایبری فضای مجازی را ترک کنند و به لایه‌های مرکزی مزدوران خود نزدیک‌تر شوند. این روزها اکانت‌های روزنامه‌نگار و معتبر عرب‌زبان، انگلیسی، عبری و سایر ملیت‌های دیگر به طور هماهنگ، پیام‌ها و دیدارهای اپوزیسیون ایران را بازنشر و بازتاب می‌دهند.