کد خبر 1650493
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

پسر جوان که به همراه پسر دایی‌اش، برای انتقامگیری و قدرت‌نمایی، پسر عموهایش را تا یک قدمی مرگ کشانده بود، در شمال پایتخت بازداشت شد.

به گزارش مشرق، ۴ تیر امسال، درگیری خونینی مقابل یک مغازه بازی‌های رایانه‌ای در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. با اعلام این خبر، بلافاصله مأموران راهی محل شده و دو برادر را که بشدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل کردند. تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که دو برادر با چند مرد که از سه خودروی پژو و پراید پیاده شده بودند با قمه و چاقو درگیر شده و از ناحیه سر، دست و کمر بشدت آسیب دیده و به خاطر جراحات تا یک قدمی مرگ رفته بودند.

در تحقیقات از خانواده این دو جوان خواهر آنها گفت: پسر عمویم سامان و پسر دایی‌اش پیمان عامل این درگیری هستند. آنها مدت‌هاست که باهم اختلاف دارند و حتی بر سر همین مشکلات پسر عمویم یک سالی به زندان افتاد.

با به دست آمدن هویت متهمان، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و تحقیقات برای دستگیری سامان و پسر دایی‌اش ادامه یافت.

در ادامه تحقیقات پیمان در تهران بازداشت شد و عامل اصلی و طراح درگیری که با مدارک جعلی ویلایی در شمال اجاره کرده بود، خود را در محاصره پلیس دید. او با دیدن مأموران سعی داشت با قمه و تهدید راهی برای فرار پیدا کند، اما موفق نشد.

سامان زمانی که مقابل افسر پرونده‌اش قرار گرفت، گفت: مدت‌هاست که با پسر عموهایم اختلاف داریم آن هم بر سر قدرت‌نمایی و قلدری. این اختلافات ادامه داشت تا اینکه سال گذشته باهم درگیر شدیم و پسر عموهایم مرا به زندان انداختند. یک سال از بهترین روزهای عمرم را در زندان سپری کردم و در نهایت خانواده‌ام به هر کسی که فکرش را می‌کردند رو زدند تا توانستند پول دیه را فراهم کرده و مرا از زندان آزاد کنند.

او ادامه داد: در تمام مدتی که در زندان بودم، خانواده‌ام بارها به خانه عمویم رفته بودند تا رضایت بگیرند اما آنها قبول نکرده بودند و همه اینها باعث شد کینه پسر عموهایم به دلم بماند.

بعد از آزادی از زندان، اوضاع بدتر شد. آنها مدام در اینستاگرام، فیلم و پیام می‌گذاشتند و مرا تحقیر می‌کردند.

از اینکه من را به زندان انداخته و وادارم کرده بودند که برای آزادی‌ام دیه پرداخت کنم ابراز خوشحالی می‌کردند. کری‌خوانی و کل کل من و پسر عموهایم ادامه داشت تا شب حادثه به همراه پسر دایی‌ام و چند نفر از دوستانم به سراغشان رفتیم و درس عبرتی به آنها دادیم.

به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی، دو متهم دستگیر شده در اختیار پلیس قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران