پلیس آلمان با اعمال زور، مرد یهودی که در حمایت از فلسطینیان چفیه و لباسی با نماد فلسطینیان را به تن کرده، در مقابل چشمان خانواده‌اش روی زمین می‌کشاند.

به گزارش مشرق، پلیس آلمان که در ماههای گذشته حامیان فلسطین را در سراسر این کشور سرکوب کرده، این بار یک مرد یهودی حامی فلسطین را با رفتاری خشن روی زمین می‌کشاند.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و خبرگزاری آناتولی آن را بازنشر داده است، یک مرد یهودی را نشان می‌دهد که در حمایت از فلسطینیان چفیه به گردن انداخته و کلاه «کپه» یهودیان که به رنگ هندوانه است را به سر گذاشته است.

در این گزارش آمده است که در این کلیپ ویدئویی، دو پلیس آلمانی با توسل به زور و در مقابل چشمان کودکی، این مرد یهودی را روی زمین می‌کشانند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، هندوانه به دلیل شباهت رنگ‌هایی که به پرچم فلسطینیان دارد، به نماد حمایت از فلسطینیان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

طبق گزارش شبکه بی بی سی، سرخ، سیاه، سفید و سبز رنگ‌هایی هستند که نه فقط در هندوانه بلکه در پرچم فلسطین هم وجود دارند و این رنگ‌ها باعث استفاده نمادین از هندوانه در راهپیمایی‌ها و تظاهرات طرفداران فلسطینیان در سراسر جهان شده و در بسیاری از مطالب شبکه‌های اجتماعی پس از حمله اسرائیل به غزه می‌توان آن را مشاهده کرد.

آلمان یکی از طرفداران پروپاقرص رژیم صهیونیستی در شرایطی است که حدود ۴۲ هزار فلسطینی که اکثراً زن و کودک هستند، در جنایات یکسال گذشته اسرائیل در غزه شهید شده‌اند.

چندی پیش، وزیر خارجه آلمان آنالنا بائربوک در حمایت از اسرائیل، شادی در خیابان‌های برلین برای حمله موشکی سپاه پاسداران به قلب اراضی اشغالی را «شرم‌آور» خواند و صدراعظم این کشور اولاف شولتز از ایران و حزب‌الله خواست تا حمله به رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

منبع: فارس