کد خبر 1650893
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با ایران در دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از آمادگی کامل تیمش خبر داد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در دور سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پنجشنبه نوزدهم مهر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.

ولادو رادمانوویچ، مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان که در غیاب سرچکو کاتانچ، سرمربی این تیم، در این دیدار هدایت تیمش را برعهده خواهد داشت در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: اما اول می‌خواهم سلام کنم و بگویم «سلام علیکم» به همه کسانی که اینجا هستند. همان‌طور که می‌دانید، فردا در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ایران بازی داریم. البته همیشه وقتی با ایران بازی می‌کنیم، انتظار یک بازی سخت و هیجان‌انگیز را داریم.

وی ادامه داد: چون ایران یکی از بالاترین سطوح فوتبال در آسیا را دارد. ما تجربه خوبی با آنها داریم، چون در سه یا چهار بازی اخیر با آنها روبرو شده‌ایم. ما آنها را کاملاً می‌شناسیم و آنها هم ما را می‌شناسند. ما کاملاً آماده‌ایم.

وی در خصوص غیبت سرمربی این تیم گفت: اما متأسفانه، فکر می‌کنم می‌دانید که سرمربی ما با مشکلاتی روبرو شده است. شما می‌توانید حدس بزنید مشکلش چیست. او مشکلی دارد و اینجا نیست. ما اینجا هستیم تا جای او را پر کنیم و کاملاً آماده‌ایم.

وی ادامه داد: بحث تاکتیک‌ها نقطه شروع است. سرعت تاکتیک‌ها فردا صبح تغییر خواهد کرد. البته اینکه چه نوع بازی و چه سیستمی اجرا شود، اینکه هجومی‌تر باشد یا دفاعی‌تر، فردا در آخرین تمرین ما تصمیم‌گیری خواهد شد. این بستگی به بازیکنان ما، تمرینات‌مان و آمادگی بازیکنان دارد. ممنون. مراقب خودتان باشید.