کد خبر 1650962
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کشتی گیر تیم‌ملی پیشکسوتان ایران در مسابقات جهانی کشتی که در کشور کرواسی در حال انجام است حاضر نشد با کشتی گیری از رژیم اشغالگر قدس مبارزه کند.

به گزارش مشرق، یوسف آزاد رنجبر کشتی گیر وزن ۸۸ کیلوگرم تیم ملی پیشکسوتان ایران که در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جهانی به میزبانی کرواسی حاضر نشد با حریفی از رژیم صهیونیستی مبارزه کند در این مورد گفت: برای قهرمانی به کرواسی آمده بودم و می‌توانستم با مدال و دست پر از این مسابقات برگردم ولی با قرعه خوبی روبرو نشدم.

وی ادامه داد: البته از این اتفاق ناراحت نیستم و خیلی هم ابراز خوشحالی و افتخار می کنم که در دفاع از آرمان های کشورم برابر این ورزشکار رژیم کودک کش مبارزه نکردم. درست است که حذف شدم اما این کار برای من از مدال طلا با ارزش تر است.

یوسف آزاد رنجبر گفت: خیلی دوست داشتم این افتخار آفرینی و غرور را به مادرم که به رحمت خدا رفته تقدیم می کردم ولی باز هم به اندازه کسب عنوان قهرمانی خرسندم چون توانستم قدمی کوچک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بردارم و کاری کنم که ارزشش از صد مدال طلا بیشتر است.

قهرمان کشتی کشور در مورد سطح مسابقات جهانی پیشکسوتان و اینکه با قرعه نامناسب مواجهه شده گفت: مسابقات در رده های سنی مختلف در حال برگزاری است ، سطح مسابقات هم بسیار بالاست، اکثر کشتی گیران صاحب نام دنیا حضور دارند و من هم امیدوار بودم با توجه به تمرینات منظمی که داشتم روی سکوی جهانی قرار بگیرم. به نظرم قرعه ای بهتر از این نمی شد و خیلی خوشحالم کشوری به نام رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناختم و در کنار مردمان مظلوم فلسطین ایستادم.

یوسف رنجبر ملی پوش کرجی کشتی آزاد ایران در پایان اظهار داشت: از همه عزیزانی که برایم زحمت کشیده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم و شرمنده آنها شدم که نتوانستم در مسابقات جهانی کشتی بگیرم. امیدوارم مسئولین استان البرز بیش از پیش به رشته پر طرفدار کشتی در استان توجه بیشتری کنند تا شاهد افتخارآفرینی جوان های شهرم کرج در رقابتهای جهانی و بین المللی باشم.