منابع نظامی سوریه بامداد پنجشنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به ارائه توضیحات درباره انفجار در درعا و حملات رژیم صهیونیستی به حمص و حماه پرداختند.

به گزارش مشرق، منابع نظامی سوریه بامداد پنجشنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به ارائه توضیحات درباره انفجار در درعا و حملات رژیم صهیونیستی به حمص و حماه پرداختند.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای به خبرگزاری «سانا» گفت: «حدود ساعت یک بعد از نیمه شب، دشمن اسرائیلی از آسمان شمال لبنان حمله هوایی انجام داده و یک کارخانه مونتاژ خودرو در منطقه صنعتی حسیاء در حومه حمص و یک تأسیسات نظامی در حماه را هدف قرار داد. خسارات محدود به اموال بود».

یک منبع در فرماندهی پلیس درعا نیز به خبرگزاری «یو نیوز» توضیح داد: «بمب کار گذاشته شده توسط افراد ناشناس در محله المنشیه در ابتدای منطقه نزلة الکرک در درعا منفجر شد و اطلاعات اولیه حاکی از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن یک تن دیگر است».

از سوی دیگر، مهندس «عامر خلیل» مدیر شهرک صنعتی حسیاء به خبرنگار سانا گفت: «حمله هوایی اسرائیل علاوه بر خودروهای مملو از تجهیزات پزشکی و امدادی در این شهر، یک کارخانه خودروسازی را هدف قرار داد که منجر به شعله‌ور شدن آتش بزرگ در محل شد. تیم‌های آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند».